Ansatte – Københavns Universitet

Videresend til en ven Resize Print Bookmark and Share

Forside > Ansatte

Holger Juul

Holger Juul

Lektor


  1. 2017
  2. Accepteret/In press

    Length effects in pseudo-word spelling: Stronger in dyslexic than in non-dyslexic students. / Juul, Holger; Petersen, Dorthe Klint.

    I: Annals of Dyslexia, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  3. Udgivet

    Ordkendskabsundervisning på mellemtrinnet. / Nielsen, Anne-Mette Veber; Daugaard, Hanne Trebbien; Juul, Holger.

    I: Skandinaviske Sprogstudier, Bind 8, Nr. 1, 2017, s. 25-41.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  4. Udgivet
  5. 2016
  6. Udgivet

    Kan man fremme elevers selvstændige ordtilegnelse? / Daugaard, Hanne Trebbien; Nielsen, Anne-Mette Veber; Juul, Holger.

    I: Logos Audiologopædisk Tidsskrift, Bind 77, 05.2016, s. 9-11.

    Publikation: ForskningTidsskriftartikel

  7. Udgivet

    Hvornår er et ord lydret? / Juul, Holger.

    I: Kognition og Pædagogik, Bind 99, 2016, s. 40-54.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  8. Udgivet

    Læse- og skrivefærdigheder hos voksne med høretab – erfaringer fra en ny undersøgelse. / Juul, Holger; Møller, Vibeke.

    I: Laesepaedagogen, Bind Årg. 64, Nr. 2, 2016, s. 21-25.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  9. Udgivet

    Moderne danske vokaler. / Juul, Holger; Pharao, Nicolai; Thøgersen, Jacob.

    I: Danske Talesprog, Bind 16, 2016, s. 35-72.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  10. Udgivet

    Supplement til prøven 'Hverdagsskrivning for voksne'. / Juul, Holger.

    I: Dansk Audiologopaedi, Bind 52, Nr. 1, 2016, s. 22-30.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  11. Udgivet

    Predictors of early versus later spelling development in Danish. / Nielsen, Anne-Mette Veber; Juul, Holger.

    I: Reading and Writing, Bind 29, Nr. 2, 02.2016, s. 245-266.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  12. Udgivet

    Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? : En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever. / Petersen, Dorthe Klint; Juul, Holger.

    I: Kognition og Pædagogik, Bind 99, 2016, s. 56-66.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

ID: 13298