Jessie Leigh Nielsen
Undervisningsassistent
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2, 2300 København S
ORCID: 0000-0002-4904-0033
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
Individual differences in syntactic comprehension: Assessment, construct dimensionality, and the relation to reading comprehension among middle school children
Nielsen, Jessie Leigh, 30 sep. 2022, København: Københavns Universitet, Det Humanistiske Fakultet. 157 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
- Udgivet
Remembering sentences is not all about memory: Convergent and discriminant validity of syntactic knowledge and its relationship with reading comprehension
Poulsen, Mads, Nielsen, Jessie Leigh & Christensen, Rikke Vang, 2022, I: Journal of Child Language. 49, 2, s. 349-356Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 135859488
Flest downloads
-
140
downloads
Remembering sentences is not all about memory: Convergent and discriminant validity of syntactic knowledge and its relationship with reading comprehension
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
93
downloads
Hvordan valideres tværsproglige kategorier? Aspekt som eksempel
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
50
downloads
Individual differences in syntactic comprehension: Assessment, construct dimensionality, and the relation to reading comprehension among middle school children
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet