Kristiane Hauer

Kristiane Hauer

Gæsteforsker


  1. Udgivet

    Computerspil som læringsarena – Hvad kan børn lære af computerspil? Projektrapport over et pilotprojekt.

    Hauer, Kristiane, 2016, Computerspil som læringsarena – Hvad kan børn lære af computerspil? Projektrapport over et pilotprojekt.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  2. Udgivet

    Et år med lystlæsning - på Falkonergårdens Gymnasium

    Hauer, Kristiane, 2017, I: Dansk Noter. 3, s. 52-55 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Fem skarpe til Kristiane Hauer

    Hauer, Kristiane & Skærlund, L., 1 mar. 2021, I: Klods Hans - Selskabet for Børnelitteratur. s. 10-11 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  4. Udgivet

    Fordybede læsere – hvad kan de lære os? Forskerklumme til Nationalt Videncenter for Læsning

    Hauer, Kristiane, 15 mar. 2021

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  5. Udgivet

    Kort og godt om – lyd, rim og rytme

    Hauer, Kristiane, 2007, Dansklærerforeningen.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  6. Udgivet

    Lyden i teksten – Den auditivt orienterede roman

    Hauer, Kristiane, 2006, I: Kritik. 181

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Lystlæsning i gymnasiet

    Hauer, Kristiane, 2018, I: Viden om Literacy. 24, s. 119-121 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  8. Udgivet

    Lystlæsning i gymnasiet - potentialer og opmærksomhedspunkter

    Hauer, Kristiane, 12 mar. 2021, Børne- og undervisningsministeriet.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Læsning og fordybelse: En teoretisk og empirisk undersøgelse af fordybet skønlitterær læsning med særligt fokus på unge læseres romanlæsning i faget dansk

    Hauer, Kristiane, okt. 2020, Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet. 333 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  10. Udgivet

    Opslugt, dybt, nært - om romanlæsning i danskundervisningen

    Hauer, Kristiane, 2018, I: Viden om Literacy. 24, s. 84-90 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 Næste

ID: 186897311