Mads Poulsen

Mads Poulsen

Lektor


  1. 2024
  2. Udgivet

    What’s format got to do with it? A comparison of three syntactic comprehension measures

    Nielsen, Jessie Leigh, Christensen, Rikke Vang & Poulsen, Mads, 2024, I: Journal of Research in Reading. 47, 1, s. 1-19

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    How RAN Stimulus Type and Repetition Affect RAN’s Relation with Decoding Efficiency and Reading Comprehension

    Poulsen, Mads, Protopapas, A. & Juul, Holger, 2024, I: Reading and Writing. 37, s. 89-102

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. 2023
  5. Udgivet

    A National Test of Dyslexia

    Poulsen, Mads, Juul, Holger & Elbro, Carsten, 2023, I: Annals of Dyslexia. 73, s. 337-355

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet
  7. 2022
  8. Udgivet

    Lateralization of word and face processing in developmental dyslexia and developmental prosopagnosia

    Gerlach, C., Kühn, C. D., Poulsen, Mads, Andersen, K. B., Lissau, C. H. & Starrfelt, Randi, jun. 2022, I: Neuropsychologia. 170, 11 s., 108208.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Analyse af krævende syntaks i danskfagets tekster

    Hauerberg Olsen, M. & Poulsen, Mads, 2022, I: NyS: Nydanske sprogstudier. 60, s. 83-111 28 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder: Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder

    Petersen, D. K., Poulsen, Mads & Christensen, Rikke Vang, 31 jan. 2022, København: Nationalt Videnscenter for Læsning. 29 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Remembering sentences is not all about memory: Convergent and discriminant validity of syntactic knowledge and its relationship with reading comprehension

    Poulsen, Mads, Nielsen, Jessie Leigh & Christensen, Rikke Vang, 2022, I: Journal of Child Language. 49, 2, s. 349-356

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Udfordringer og løsninger ved tidlig identifikation af risiko for ordblindhed

    Poulsen, Mads, 15 nov. 2022, Styrelsen for Undervisning og Kvalitet.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  13. 2021
  14. Udgivet
Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

ID: 9616