Mie Femø Nielsen

Mie Femø Nielsen

Professor


  1. Udgivet

    Knowledge in networks

    Andersen, E. H., Andersen, M. N., Dünweber, T. R. & Nielsen, Mie Femø (red.), 2024, SocialFormats Publishing. 267 s. (The INTERNATIONAL BUSINESS INTERACTION Series, Bind 18).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    The stable organization – routines in organizations

    Asmuss, B. & Nielsen, Mie Femø (red.), 2024, SocialFormats Publishing. (The INTERNATIONAL BUSINESS INTERACTION Series, Bind 12).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Stages in testing in the wild

    Caglio, A. & Nielsen, Mie Femø, 2015, Proceedings of the 
4th Participatory Innovation Conference Pin-C 2015. Valkenburg, R., Dekkers, C. & Sluijs, J. (red.). The Hague: The Hague University of Applied Sciences and University of Southern Denmark, s. 402-405

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Mimicable embodied demonstration in a decomposed sequence: Two aspects of recipient design in professionals' video-mediated encounters

    Due, Brian Lystgaard, Lange, S. B., Nielsen, Mie Femø & Jarlskov, C., 2019, I: Journal of Pragmatics. 152, s. 13-27 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Management consulting and internal branding

    Due, Brian Lystgaard, Christensen, J. H., Albrechtsen, T. & Nielsen, Mie Femø (red.), 2024, SocialFormats Publishing. 251 s. (The INTERNATIONAL BUSINESS INTERACTION Series, Bind 20).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Kommunikation og medarbejderes daglige interaktion

    Due, Brian Lystgaard, Nielsen, Mie Femø & Landgrebe, J., 24 aug. 2016, Kommunikation i internationale virksomheder. Nielsen, M. F., Due, B. L., Toft, T. L. W., Gravengaard, G. & Nielsen, A. M. R. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, Bind 1. s. 77-97

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    New interactive realities for international companies

    Due, Brian Lystgaard, Asmuss, B., Nielsen, Mie Femø (red.) & Nielsen, Mie Femø (red.), 2024, SocialFormats Publishing. 241 s. (The INTERNATIONAL BUSINESS INTERACTION Series, Bind 1).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Employees communication and daily interaction

    Due, Brian Lystgaard, Nielsen, Mie Femø, Landgrebe, J. & Nielsen, Mie Femø (red.), 2024, SocialFormats Publishing. (The INTERNATIONAL BUSINESS INTERACTION Series, Bind 4).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Innovation and idea development

    Due, Brian Lystgaard & Nielsen, Mie Femø (red.), 2024, SocialFormats Publishing. (The INTERNATIONAL BUSINESS INTERACTION Series, Bind 19).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Den andens ansigt: Afdækning af deltagerorientering via multimodal interaktionsanalyse.

    Due, Brian Lystgaard, Lange, S. B., Nielsen, Mie Femø, Toft, Thomas, Landgrebe, J., Nielsen, Ann Merrit Rikke & Hassert, L. O., 2019, I: NyS. 56, s. 10 51 s., 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...17 Næste

ID: 3829