Det pædagogiske på Facebook: kritik, anvendelse og affekt

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

Standard

Det pædagogiske på Facebook : kritik, anvendelse og affekt. / Frederiksen, Jan Thorhauge.

I: Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, Bind 1, Nr. 1, 02.2017, s. 101-116.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

Harvard

Frederiksen, JT 2017, 'Det pædagogiske på Facebook: kritik, anvendelse og affekt', Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, bind 1, nr. 1, s. 101-116. <https://tidsskrift.dk/index.php/FPPU/article/view/81168/138052>

APA

Frederiksen, J. T. (2017). Det pædagogiske på Facebook: kritik, anvendelse og affekt. Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, 1(1), 101-116. https://tidsskrift.dk/index.php/FPPU/article/view/81168/138052

Vancouver

Frederiksen JT. Det pædagogiske på Facebook: kritik, anvendelse og affekt. Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse. 2017 feb.;1(1):101-116.

Author

Frederiksen, Jan Thorhauge. / Det pædagogiske på Facebook : kritik, anvendelse og affekt. I: Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse. 2017 ; Bind 1, Nr. 1. s. 101-116.

Bibtex

@article{0c8628a4e1044d258dc701a49f9606d2,
title = "Det p{\ae}dagogiske p{\aa} Facebook: kritik, anvendelse og affekt",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, P{\ae}dagogik, p{\ae}dagoger, profession, normativitet, facebook, facebookgruppe",
author = "Frederiksen, {Jan Thorhauge}",
year = "2017",
month = feb,
language = "Dansk",
volume = "1",
pages = "101--116",
journal = "Forskning i P{\ae}dagogers Profession og Uddannelse",
issn = "2446-2810",
publisher = "P{\ae}dagoguddannelsens Ledernetv{\ae}rk",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Det pædagogiske på Facebook

T2 - kritik, anvendelse og affekt

AU - Frederiksen, Jan Thorhauge

PY - 2017/2

Y1 - 2017/2

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Pædagogik

KW - pædagoger

KW - profession

KW - normativitet

KW - facebook

KW - facebookgruppe

UR - http://www.werkshop.dk/producenter/77-fppu/570-nr-01---2017-at-faa-oeje-paa-det-paedagogiske/

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 1

SP - 101

EP - 116

JO - Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

JF - Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

SN - 2446-2810

IS - 1

ER -

ID: 173742184