Hvis Danmark? Billedanalyse af Dansk Folkepartis 'Vores Danmark' kampagne

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Hvis Danmark? Billedanalyse af Dansk Folkepartis 'Vores Danmark' kampagne. / Fausing, Bent.

I: kommunikationsforum.dk, 24.05.2016.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Fausing, B 2016, 'Hvis Danmark? Billedanalyse af Dansk Folkepartis 'Vores Danmark' kampagne', kommunikationsforum.dk. <http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/Analyse-af-Dansk-Folkepartis-kampagne-Vores-Danmark>

APA

Fausing, B. (2016). Hvis Danmark? Billedanalyse af Dansk Folkepartis 'Vores Danmark' kampagne. kommunikationsforum.dk. http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/Analyse-af-Dansk-Folkepartis-kampagne-Vores-Danmark

Vancouver

Fausing B. Hvis Danmark? Billedanalyse af Dansk Folkepartis 'Vores Danmark' kampagne. kommunikationsforum.dk. 2016 maj 24.

Author

Fausing, Bent. / Hvis Danmark? Billedanalyse af Dansk Folkepartis 'Vores Danmark' kampagne. I: kommunikationsforum.dk. 2016.

Bibtex

@article{9b2f078c0b994804aa342e456759079a,
title = "Hvis Danmark?: Billedanalyse af Dansk Folkepartis 'Vores Danmark' kampagne",
abstract = "I maj 2016 lancerede Dansk Folkeparti en kampagne {\textquoteright}Vores Danmark{\textquoteright} med plakater i forskellig st{\o}rrelse og form – aflange, h{\o}je, store og sm{\aa}. Centralt i billedet er en familie, tre generationer - og en hund samlet. Ariklen er en indg{\aa}ende analyse af en plakat og dens kulturelle og mentale medbetydninger.",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, billedanalyse, nationalisme, plakater, analog l{\ae}ngsel, {\ae}stetik, flygtninge,, de andre, familiefotografier, ",
author = "Bent Fausing",
note = "I maj 2016 lancerede Dansk Folkeparti en kampagne {\textquoteright}Vores Danmark{\textquoteright} med plakater i forskellig st{\o}rrelse og form – aflange, h{\o}je, store og sm{\aa}. Centralt i billedet er en familie, tre generationer - og en hund samlet. Ariklen er en indg{\aa}ende analyse af en plakat og dens kulturelle og mentale medbetydninger.",
year = "2016",
month = may,
day = "24",
language = "Dansk",
journal = "KommunikationsForum",
issn = "1901-3035",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hvis Danmark?

T2 - Billedanalyse af Dansk Folkepartis 'Vores Danmark' kampagne

AU - Fausing, Bent

N1 - I maj 2016 lancerede Dansk Folkeparti en kampagne ’Vores Danmark’ med plakater i forskellig størrelse og form – aflange, høje, store og små. Centralt i billedet er en familie, tre generationer - og en hund samlet. Ariklen er en indgående analyse af en plakat og dens kulturelle og mentale medbetydninger.

PY - 2016/5/24

Y1 - 2016/5/24

N2 - I maj 2016 lancerede Dansk Folkeparti en kampagne ’Vores Danmark’ med plakater i forskellig størrelse og form – aflange, høje, store og små. Centralt i billedet er en familie, tre generationer - og en hund samlet. Ariklen er en indgående analyse af en plakat og dens kulturelle og mentale medbetydninger.

AB - I maj 2016 lancerede Dansk Folkeparti en kampagne ’Vores Danmark’ med plakater i forskellig størrelse og form – aflange, høje, store og små. Centralt i billedet er en familie, tre generationer - og en hund samlet. Ariklen er en indgående analyse af en plakat og dens kulturelle og mentale medbetydninger.

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - billedanalyse, nationalisme, plakater, analog længsel, æstetik, flygtninge,, de andre, familiefotografier,

M3 - Tidsskriftartikel

JO - KommunikationsForum

JF - KommunikationsForum

SN - 1901-3035

ER -

ID: 161636987