Digi-comm. Sensoric Image Science 

Udviklingen af de nye medier er eksplosiv og ændrer markant grundlaget for æstetisk erfaring og identitetsdannelse. Medieæstetisk analyse i dag skal være på forkant med, hvordan vi sanseligt og erfaringsmæssigt bliver udfordret og involveret i det digitale medielandskab.  Vi møder hver dag sansepåvirkninger i kommerciel og ikke kommerciel æstetik, der på kompleks vis inddrager hele vores kropslige, sensoriske og emotionelle kapaciteter, og det er en stor nødvendighed for faget at kunne analysere kuturfænomener på alle planer i disse kategorier. 

 

 

 

 

Gruppemedlemmer

NavnTitelTelefonE-mail
Andreas Candefors StæhrLektor +45 353-35747E-mail
Helle Kannik HaastrupLektor +45 353-28361E-mail
Krista Stinne Greve RasmussenEkstern lektor +45 353-28350E-mail
Louise Yung NielsenEkstern lektor +45 26 80 40 09E-mail
Mogens OlesenLektor +45 353-28357E-mail