Lian Malai Madsen

Lian Malai Madsen

Professor


  1. Udgivet

    Dansk og mangfoldighed i nutidens storbyskole

    Ag, Astrid, Madsen, Lian Malai, Møller, Janus Spindler, Nørreby, T. R. & Stæhr, Andreas Candefors, 2018, Dansk til det 21. århundrede - sprog og samfund. Christensen, T. K., Fogtmann, C., Jensen, T. J., Karrebæk, M. S., Maegaard, M., Pharao, N. & Quist, P. (red.). København: U Press, s. 9-22 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Fixity and Fluidity in Sociolinguistic Theory and Practice

    Jaspers, J. & Madsen, Lian Malai, 2018, Critical Perspectives on Linguistic Fixity and Fluidity - Languagised Lives. Jaspers, J. & Madsen, L. M. (red.). 1 udg. New York: Routledge, s. 1-26 26 s. (Routledge Critical Studies in Multilingualism).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Polylanguaging in Superdiversity

    Jørgensen, J. N., Karrebæk, Martha Sif, Madsen, Lian Malai & Møller, Janus Spindler, 2016, Language and Superdiversity. Arnaut, K., Blommaert, J., Rampton, B. & Spotti, M. (red.). Abingdon: Routledge, s. 137-154

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Introduction: Everyday Languaging: Collaborative Research on the Language of Children and Youth

    Karrebæk, Martha Sif, Madsen, Lian Malai & Møller, Janus Spindler, 2015, Everyday Languaging : Collaborative Research on the Language Use of Children and Youth. Madsen, L. M., Karrebæk, M. S. & Møller, J. S. (red.). Berlin: Mouton de Gruyter, s. 1-18 (Trends in Applied Linguistics, Bind 15).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Hverdagssprogning og sprogideologier: Om betydningen af sprogideologier hos skolebørn i København

    Karrebæk, Martha Sif, Ag, Astrid, Dreier, B., Ghandchi, N., Hyttel-Sørensen, L., Lundqvist, U., Madsen, Lian Malai, Møller, Janus Spindler, Nørreby, T. R. & Stæhr, Andreas Candefors, 2015, Hvad ved vi nu - om danske talesprog. Gregersen, F. & Kristiansen, T. (red.). København: Sprogforandringscentret, s. 127-150

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    “Klubben, grupperne og sproget”: Social praksis, sprogbrug og social integration i En københavnsk kampsportsklub

    Madsen, Lian Malai, 2013, Integration gennem kroppen: Idræt, etnicitet og velfærdspolitik. Agergaard, S. & Bonde, H. (red.). Museum Tusculanum, s. 107-129 23 s. (Migration og Integration, Bind 5).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Social Relationships, Play Frames and Conflict Frames in Interactional Teasing Practices

    Madsen, Lian Malai, 2010, Love Ya Hate Ya: the sociolinguistic study of Youth Language and Youth Identities. Jørgensen, J. N. (red.). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Press, s. 15-35 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Ideological Constructions and Enregisterment of Linguistic Youth Styles

    Madsen, Lian Malai, Møller, Janus Spindler & Jørgensen, J. N., 2010, Ideological Constructions and Enregisterment of Linguistic Youth Styles. Madsen, L. M., Spindler Møller, J. & Jørgensen, J. N. (red.). København: Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet, s. 5-9 5 s. (Copenhagen studies in bilingualism, Bind 55).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Linguistic practices, social identities and sports

    Madsen, Lian Malai, 2018, Routledge Handbook of Language and Superdiversity. Abingdon: Routledge, s. 241-253 13 s. (Routledge Handbooks in Applied Linguistics).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Languaging and Languagized Learning

    Madsen, Lian Malai & Nørreby, T. R., 2019, Languaging Relations for Transforming the Literacy and Language Arts Classroom. Beach, R. & Bloome, D. (red.). 1 udg. New York: Routledge, s. 93-111 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 7816