Jessie Leigh Nielsen
Undervisningsassistent
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2, 2300 København S
Measuring syntactic skill
Nielsen, Jessie Leigh (Andet)
13 nov. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
NyS (Tidsskrift)
Heegård, Jan (Redaktør), Thøgersen, Jacob (Redaktør), Nguyen, M. (Redaktør), Kratschmer, A. R. (Redaktør), Andersen, E. M. (Redaktør), Hougaard, T. T. (Redaktør), Nielsen, Jessie Leigh (Redaktør) & Sandst, L. (Redaktør)
jun. 2023Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Redaktør af tidsskrift › Formidling
NyS - Nydanske Sprogstudier (Tidsskrift)
Heegård, Jan (Redaktør), Andersen, E. M. (Redaktør), Thøgersen, Jacob (Redaktør), Hougaard, T. T. (Redaktør), Nguyen, M. (Redaktør), Kratschmer, A. R. (Redaktør) & Nielsen, Jessie Leigh (Redaktør)
dec. 2023Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Redaktør af tidsskrift › Formidling
Syntaksforståelse: Hvad er det, og hvordan måler man det?
Nielsen, Jessie Leigh (Andet)
25 aug. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Syntaksfærdigheder i læseforståelse
Nielsen, Jessie Leigh (Andet)
29 maj 2020Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 135859488
Flest downloads
-
140
downloads
Remembering sentences is not all about memory: Convergent and discriminant validity of syntactic knowledge and its relationship with reading comprehension
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
93
downloads
Hvordan valideres tværsproglige kategorier? Aspekt som eksempel
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
51
downloads
Individual differences in syntactic comprehension: Assessment, construct dimensionality, and the relation to reading comprehension among middle school children
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet