Etik og reklame
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
Standard
Etik og reklame. / Nielsen, Morten Ebbe Juul.
En god forretning. København : Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck, 2003. s. 106-131.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
Harvard
Nielsen, MEJ 2003, Etik og reklame. i En god forretning. Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck, København, s. 106-131.
APA
Nielsen, M. E. J. (2003). Etik og reklame. I En god forretning (s. 106-131). Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.
Vancouver
Nielsen MEJ. Etik og reklame. I En god forretning. København: Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck. 2003. s. 106-131
Author
Bibtex
@inbook{4ebe2da074c411dbbee902004c4f4f50,
title = "Etik og reklame",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, virksomhedsetik, reklame, branding, CSR",
author = "Nielsen, {Morten Ebbe Juul}",
year = "2003",
language = "Dansk",
isbn = "8717036682",
pages = "106--131",
booktitle = "En god forretning",
publisher = "Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck",
}
RIS
TY - GEN
T1 - Etik og reklame
AU - Nielsen, Morten Ebbe Juul
PY - 2003
Y1 - 2003
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - virksomhedsetik
KW - reklame
KW - branding
KW - CSR
M3 - Bidrag til rapport
SN - 8717036682
SP - 106
EP - 131
BT - En god forretning
PB - Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck
CY - København
ER -
ID: 110247