Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer.
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Dokumenter
- Borgnakke,K.2004 Etnografiske studier i læring
Accepteret manuskript, 387 KB, PDF-dokument
Artiklen gennemgår metodologiske problemstillinger i etnografiske studier i læring og anskuer problemstillingen i hele spektret fra den klassiske feltarbejde til dagens internetetnografi
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Gymnasiepædagogik |
Vol/bind | 47 |
Sider (fra-til) | 223-258 |
Antal sider | 36 |
ISSN | 1399-6096 |
Status | Udgivet - 2004 |
- Det Humanistiske Fakultet - it og læring, etnografiske studier i skoleudvikling
Forskningsområder
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 178883267