Uddannelse og identitet blandt pakistansk/danske og tyrkisk/danske unge
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
Standard
Uddannelse og identitet blandt pakistansk/danske og tyrkisk/danske unge. / Moldenhawer, Bolette.
Praktikker i erhverv og uddannelse. 2. udg. København : Frydenlund Academic, 2004. s. 297-337.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
Harvard
Moldenhawer, B 2004, Uddannelse og identitet blandt pakistansk/danske og tyrkisk/danske unge. i Praktikker i erhverv og uddannelse. 2 udg, Frydenlund Academic, København, s. 297-337.
APA
Moldenhawer, B. (2004). Uddannelse og identitet blandt pakistansk/danske og tyrkisk/danske unge. I Praktikker i erhverv og uddannelse (2 udg., s. 297-337). Frydenlund Academic.
Vancouver
Moldenhawer B. Uddannelse og identitet blandt pakistansk/danske og tyrkisk/danske unge. I Praktikker i erhverv og uddannelse. 2 udg. København: Frydenlund Academic. 2004. s. 297-337
Author
Bibtex
@inbook{a2466a1074c311dbbee902004c4f4f50,
title = "Uddannelse og identitet blandt pakistansk/danske og tyrkisk/danske unge",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, etniske minoritetsunge, uddannelse",
author = "Bolette Moldenhawer",
year = "2004",
language = "Dansk",
isbn = "8778872294",
pages = "297--337",
booktitle = "Praktikker i erhverv og uddannelse",
publisher = "Frydenlund Academic",
edition = "2",
}
RIS
TY - GEN
T1 - Uddannelse og identitet blandt pakistansk/danske og tyrkisk/danske unge
AU - Moldenhawer, Bolette
PY - 2004
Y1 - 2004
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - etniske minoritetsunge
KW - uddannelse
M3 - Bidrag til rapport
SN - 8778872294
SP - 297
EP - 337
BT - Praktikker i erhverv og uddannelse
PB - Frydenlund Academic
CY - København
ER -
ID: 98232