17. november 2014

Priser fra Samfundslitteratur uddelt til forskere ved INSS

Forskere ved INSS-centeret CIRCD modtager Samfundslitteraturs Lærebogsprisen 2014 og Bettina Perregaard får forlagets særpris.

Lærebogsprisen

Lærebogsprisen 2014 på 100.000 kr. går til projektet "International virksomhedskommunikation - interaktionelle perspektiver på interkulturelt samarbejde".

Redaktionsgruppe består af Mie Femø Nielsen, Gitte Gravengaard, Brian Lystgaard Due, Ann Merrit Rikke Nielsen og Thomas L.W. Toft, der alle er tilknyttet Centre of Interaction Research and Communication Design på INSS. Derudover bidrager også forskere fra Syddansk Universitet, Aarhus Universitet, Copenhagen Business School og Roskilde Universitet.

Særprisen

Særprisen på kr. 25.000 kr. går til Bettina Perregaard, lektor på INSS, for bogforslaget "Det narrative - mellem selv, handling og sprog".

Læs mere om prisen her