25. november 2013

Prisopgavespecialer fra INSS hædret ved Årsfesten 2013

Ved Universitetets årsfest den 15. november 2013 uddelte universitetet 5 guldmedaljer og 5 sølvmedaljer til studerende, som har besvaret universitetets prisopgavespørgsmål i 2013 med de bedste specialebesvarelser. Blandt vinderne var tre studerende fra INSS:

• Louise Mejrup modtog guldmedalje for opgaven ”Kierkegaard – en postmoderne tænker eller en kristen apologet? Under inddragelse af den nyeste receptionshistorie ønske en diskussion af Kierkegaards aktuelle status”
  • Maja Brandt Andreasens speciale “Gender, Sexuality and Shame – an affect theoretical analysis of shame discourse and satirical strategies of reappropriation.” blev ligeledes præmieret med en guldmedalje
  • Line Knoop-Henriksen modtog sølvmedalje for sit speciale "learntospell.dk – a sociolinguistic study of linguistic, social, and cultural norms and practices in superdiversity".

Fra instituttet lyder et varmt og stort tillykke til pristagerne for de fine udmærkelser.