Helle Kannik Haastrup
Lektor - forfremmelsesprogrammet
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2, 2300 København S, 22 Bygning 22, Bygning: 22-4-42
ORCID: 0000-0002-8171-8879
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2017
- Udgivet
Når Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion
Haastrup, Helle Kannik, 7 dec. 2017, Kreativ Markedskommunikation. Waade, A. M. & Stougaard Pedersen, B. (red.). Aarhus: Systime, s. 143-155 12 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Beyond Fame and Fortune: Analysing Three Complex Documentary Portraits
Haastrup, Helle Kannik, 6 dec. 2017, I: Kosmorama. 270Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Celebrity Activism & The Attention Economy: Strategies of Self- Presentation, Cultural Critique and Humanitarianism
Haastrup, Helle Kannik, 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Når naturen kalder - celebrity-aktivisme og klimakamp
Haastrup, Helle Kannik, 2017, I: Retorik Magasinet (Aastorp, 1991).Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
ID: 119730962
Flest downloads
-
410
downloads
Storytelling Intertextuality: From Django Unchained to The Matrix
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
268
downloads
Fra underdog til happy end: Føljetonfortælling og karakterudvikling i SKAM
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
202
downloads
Hermione’s feminist book club: celebrity activism and cultural critique
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet