Frilæsning i 1. klasse – effekt på ordlæsning?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Frilæsning i 1. klasse – effekt på ordlæsning? / Nielsen, Anne-Mette Veber; Juul, Holger.
I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 49. årg., Nr. 1, 2012, s. 12-27.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Nielsen, A-MV & Juul, H 2012, 'Frilæsning i 1. klasse – effekt på ordlæsning?', Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, bind 49. årg., nr. 1, s. 12-27.
APA
Nielsen, A-M. V., & Juul, H. (2012). Frilæsning i 1. klasse – effekt på ordlæsning? Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, 49. årg.(1), 12-27.
Vancouver
Nielsen A-MV, Juul H. Frilæsning i 1. klasse – effekt på ordlæsning? Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 2012;49. årg.(1):12-27.
Author
Bibtex
@article{8b6ed133cb114209b315c1a89e908dc5,
title = "Fril{\ae}sning i 1. klasse – effekt p{\aa} ordl{\ae}sning?",
author = "Nielsen, {Anne-Mette Veber} and Holger Juul",
year = "2012",
language = "Dansk",
volume = "49. {\aa}rg.",
pages = "12--27",
journal = "P{\ae}dagogisk Psykologisk Tidsskrift",
issn = "1903-0002",
publisher = "Forlaget Skolepsykologi",
number = "1",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Frilæsning i 1. klasse – effekt på ordlæsning?
AU - Nielsen, Anne-Mette Veber
AU - Juul, Holger
PY - 2012
Y1 - 2012
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 49. årg.
SP - 12
EP - 27
JO - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift
JF - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift
SN - 1903-0002
IS - 1
ER -
ID: 38004756