Sproglige færdigheder og læseudvikling: en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Standard
Sproglige færdigheder og læseudvikling : en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse. / Juul, Holger.
København : Museum Tusculanum, 2007. 71 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Harvard
Juul, H 2007, Sproglige færdigheder og læseudvikling: en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse. Museum Tusculanum, København.
APA
Juul, H. (2007). Sproglige færdigheder og læseudvikling: en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse. Museum Tusculanum.
Vancouver
Juul H. Sproglige færdigheder og læseudvikling: en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse. København: Museum Tusculanum, 2007. 71 s.
Author
Bibtex
@book{eb227490b92311dcbee902004c4f4f50,
title = "Sproglige f{\ae}rdigheder og l{\ae}seudvikling: en unders{\o}gelse af danske b{\o}rn fra starten af b{\o}rnehaveklassen til 2. klasse",
author = "Holger Juul",
year = "2007",
language = "Dansk",
publisher = "Museum Tusculanum",
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Sproglige færdigheder og læseudvikling
T2 - en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse
AU - Juul, Holger
PY - 2007
Y1 - 2007
M3 - Rapport
BT - Sproglige færdigheder og læseudvikling
PB - Museum Tusculanum
CY - København
ER -
ID: 2106567