Social syntaks: Er komplementsætninger et redskab for børn med autisme?

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Social syntaks: Er komplementsætninger et redskab for børn med autisme? / Boeg Thomsen, Ditte.

In: Logos : Audiologopædisk tidsskrift, Vol. 72, 09.2014, p. 11-13.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Boeg Thomsen, D 2014, 'Social syntaks: Er komplementsætninger et redskab for børn med autisme?', Logos : Audiologopædisk tidsskrift, vol. 72, pp. 11-13.

APA

Boeg Thomsen, D. (2014). Social syntaks: Er komplementsætninger et redskab for børn med autisme? Logos : Audiologopædisk tidsskrift, 72, 11-13.

Vancouver

Boeg Thomsen D. Social syntaks: Er komplementsætninger et redskab for børn med autisme? Logos : Audiologopædisk tidsskrift. 2014 Sep;72:11-13.

Author

Boeg Thomsen, Ditte. / Social syntaks: Er komplementsætninger et redskab for børn med autisme?. In: Logos : Audiologopædisk tidsskrift. 2014 ; Vol. 72. pp. 11-13.

Bibtex

@article{511e0709bd12499a91e66ac1a0dc3610,
title = "Social syntaks: Er komplements{\ae}tninger et redskab for b{\o}rn med autisme?",
author = "{Boeg Thomsen}, Ditte",
year = "2014",
month = sep,
language = "Dansk",
volume = "72",
pages = "11--13",
journal = "Logos",
issn = "1901-502X",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Social syntaks: Er komplementsætninger et redskab for børn med autisme?

AU - Boeg Thomsen, Ditte

PY - 2014/9

Y1 - 2014/9

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 72

SP - 11

EP - 13

JO - Logos

JF - Logos

SN - 1901-502X

ER -

ID: 123889336