Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst
Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Standard
Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst. / Haastrup, Helle Kannik.
Videnskab.dk, ForskerZonen. 2022.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Harvard
Haastrup, HK 2022, Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst. Videnskab.dk, ForskerZonen. <https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/klima-beroemtheder-paa-sociale-medier-kan-skabe-engagement-frem-for-klimaangst>
APA
Haastrup, H. K. (2022, sep. 25). Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst. Videnskab.dk, ForskerZonen. https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/klima-beroemtheder-paa-sociale-medier-kan-skabe-engagement-frem-for-klimaangst
Vancouver
Haastrup HK. Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst. 2022.
Author
Bibtex
@misc{7f6d3fb220e24adfa37522377d7180c6,
title = "Klima-ber{\o}mtheder p{\aa} sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst",
author = "Haastrup, {Helle Kannik}",
year = "2022",
month = sep,
day = "25",
language = "Dansk",
publisher = "Videnskab.dk, ForskerZonen",
type = "Other",
}
RIS
TY - ICOMM
T1 - Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst
AU - Haastrup, Helle Kannik
PY - 2022/9/25
Y1 - 2022/9/25
M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation
PB - Videnskab.dk, ForskerZonen
ER -
ID: 321367351