Cecilia Brynskov
Ekstern lektor
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2
2300 København S
1 - 6 ud af 6Pr. side: 10
- 2021
- Udgivet
Børns sprogtilegnelse – arv eller miljø?
Brynskov, Cecilia, 2021, At udvikle et sprog: Tomasellos børneforskning i en dansk kontekst. Thomsen, P. (red.). København: Dafolo Forlag A/S, s. 31-41Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Fælles opmærksomhed hos børn med autisme
Brynskov, Cecilia, 2021, At udvikle et sprog: Tomasellos børneforskning i en dansk kontekst. Thomsen, P. (red.). København: Dafolo Forlag A/S, s. 109-121Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Metaphor Comprehension in Individuals with Autism Spectrum Disorder: Core Language Skills Matter
Kalandadze, T., Braeken, J., Brynskov, Cecilia & Næss, K. B., 2021, I: Journal of Autism and Developmental Disorders. 52, s. 316þ326Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Sprog hos småbørn med autisme
Brynskov, Cecilia, 2021, Børns sprogtilegnelse: Sproglig udvikling hos danske børn i alderen 0-6 år. Thomsen, D. B. & Kjærbæk, L. (red.). Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 227–235Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2016
- Udgivet
Sprog hos børn med autisme
Brynskov, Cecilia, mar. 2016, I: Autismebladet. 2016, 2, s. 6-9Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel
- Udgivet
Tidlig indsats og SCERTS
Brynskov, Cecilia, mar. 2016, I: Autismebladet. 2, s. 22-23Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel
ID: 37397917