Elisabeth Engberg-Pedersen

Elisabeth Engberg-Pedersen

Professor


  1. 2019
  2. Udgivet

    Inference from academic texts in children with autism. / Engberg-Pedersen, Elisabeth.

    I: Pragmatics & Cognition, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Semantik. / Engberg-Pedersen, Elisabeth; Boye, Kasper; Harder, Peter.

    Samfundslitteratur, 2019. 303 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  4. 2018
  5. Udgivet

    Svar til spørger: jeg lykkedes med at vs. det lykkedes mig at. / Engberg-Pedersen, Elisabeth.

    I: Maal & Maele, Bind 39, Nr. 2, 10.2018, s. 6-8.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  6. Accepteret/In press

    The referential and predicational functions of signs with markers of natural gender in Japanese Sign Language. / Engberg-Pedersen, Elisabeth; Ikeda, Masumi.

    Minpaku Sign Language Studies 2. Osaka, Japan : Minpaku, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Tænker døve i ord? Og hvordan tænker hørende? / Engberg-Pedersen, Elisabeth.

    Videnskab.dk, Lyngby. 2018, Bidrag til artikel om sprog og tænkning.

    Publikation: AndetAndet bidragFormidling

  8. Accepteret/In press

    Sprogforståelse efter 20 år i Danmark: tolkning af anaforer i ledsætninger. / Prohic, Donna Eleanor; Engberg-Pedersen, Elisabeth.

    I: NyS, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. 2017
  10. Udgivet

    Mental states and activities in Danish narratives: children with autism and children with language impairment. / Engberg-Pedersen, Elisabeth; Christensen, Rikke Vang.

    I: Journal of Child Language, Bind 44, 2017, s. 1192-1217.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. 2016
  12. Udgivet

    Substance and structure in linguistics : Workshop at the University of Copenhagen, February 27–28, 2015. / Boye, Kasper; Engberg-Pedersen, Elisabeth.

    I: Acta Linguistica Hafniensia: International Journal of Linguistics , Bind 48, Nr. 1, 2016, s. 5-6.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser? / Engberg-Pedersen, Elisabeth.

    I: Autismebladet, Bind 2016, Nr. 2, 03.2016, s. 18-21.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  14. Udgivet

    Kronik: Er dansk tegnsprog et truet sprog? / Engberg-Pedersen, Elisabeth.

    Sprogforum: Genrepædagogik. red. / Karen Lund; Susanne Perez; Susanne Karen Jacobsen; Sanne Larsen; Anna-Vera Meidell. Bind 63 Aarhus : Aarhus Universitetsforalg, 2016. s. 8-11.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...10 Næste

ID: 5179