Helle Kannik Haastrup

Helle Kannik Haastrup

Lektor


  1. 2019
  2. Udgivet

    Celebrities. / Haastrup, Helle Kannik.

    Medie- og kommunikationsleksikon (www.medieogkommunikationsleksikon.dk). 2019. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

  3. Afsendt

    The Mother of Dragons in Dior: Fashion, Star Image and Self-presentation on Instagram. / Haastrup, Helle Kannik.

    I: Popular Communication, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. 2018
  5. Udgivet

    Cultural Critique : Re-negotiating cultural authority in digital media culture. / Kristensen, Nete Nørgaard; Haastrup, Helle Kannik.

    I: MedieKultur: Journal of media and communication research, Bind 65, 21.12.2018, s. 3-9.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  6. Udgivet

    Hermione’s feminist book club: celebrity activism and cultural critique. / Haastrup, Helle Kannik.

    I: MedieKultur: Journal of media and communication research, Bind 65, 21.12.2018, s. 98-116.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Den tværmediale serialitet : Fra kriseramte superhelte til tankefulde androider. / Haastrup, Helle Kannik.

    I: Passage, Bind 79, 07.2018, s. 103-115.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Fra underdog til happy end: Føljetonfortælling og karakterudvikling i SKAM. / Haastrup, Helle Kannik.

    I: 16:9 : Filmtidsskrift, 13.05.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Celebrityteori. / Haastrup, Helle Kannik.

    Medieteori. red. / Palle Schantz Lauridsen; Erik Svendsen. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2018. s. 298-313.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. 2017
  11. Udgivet

    Når Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion. / Haastrup, Helle Kannik.

    Kreativ Markedskommunikation. red. / Anne Marit Waade; Birgitte Stougaard Pedersen. Aarhus : Systime, 2017. s. 143-155 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Beyond Fame and Fortune: Analysing Three Complex Documentary Portraits. / Haastrup, Helle Kannik.

    I: Kosmorama, Bind 270, 06.12.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Når naturen kalder - celebrity-aktivisme og klimakamp. / Haastrup, Helle Kannik.

    I: Retorik Magasinet (Aastorp, 1991), 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 Næste

ID: 119730962