Helle Kannik Haastrup
Helle Kannik Haastrup

Lektor


  1. Udgivet

    After Hitchcock: Influence, Imitation and Intertextuality

    Haastrup, Helle Kannik, Boyd, D. (red.) & Barton Palmer, R. (red.), 2008, I : Film International.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseFormidling

  2. Almindelig reality stjerne får eget tv-show - eller celetoiden og den demotiske drejning

    Haastrup, Helle Kannik, 24 sep. 2010

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  3. Udgivet

    Amerikansk film idag - fra low-budget til high-concept

    Haastrup, Helle Kannik, 1998, I : Kosmorama. 222, s. 102-104 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  4. Udgivet

    An Evening at the Oscars

    Haastrup, Helle Kannik, 2005, s. 7.

    Publikation: Working paperForskning

  5. Udgivet

    Analyse af billedmedier: En introduktion

    Christiansen, H. C., Rose, G., Mortensen, J., Breindahl, Charlie, Toft, Jens & Haastrup, Helle Kannik, 2006, 1 udg. København: Samfundslitteratur. 250 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  6. Udgivet

    Beyond Fame and Fortune: Analysing Three Complex Documentary Portraits

    Haastrup, Helle Kannik, 6 dec. 2017, I : Kosmorama. 270

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Celebrities

    Haastrup, Helle Kannik, 2019, Medie- og kommunikationsleksikon (www.medieogkommunikationsleksikon.dk). 2019 udg. Frederiksberg: Samfundslitteratur

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Celebrity Activism & The Attention Economy: Strategies of Self- Presentation, Cultural Critique and Humanitarianism

    Haastrup, Helle Kannik, 2017.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  9. Accepteret/In press

    Celebritykultur

    Haastrup, Helle Kannik, 2019, (Accepteret/In press) Samfundslitteratur.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  10. Udgivet

    Celebrityteori

    Haastrup, Helle Kannik, jan. 2018, Medieteori. Schantz Lauridsen, P. & Svendsen, E. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 298-313 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Næste

ID: 119730962