Helle Kannik Haastrup
Lektor - forfremmelsesprogrammet
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2, 2300 København S, 22 Bygning 22, Bygning: 22-4-42
- Udgivet
After Hitchcock: Influence, Imitation and Intertextuality
Haastrup, Helle Kannik, Boyd, D. (red.) & Barton Palmer, R. (red.), 2008, I: Film International.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Formidling
Almindelig reality stjerne får eget tv-show - eller celetoiden og den demotiske drejning
Haastrup, Helle Kannik, 24 sep. 2010Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
- Udgivet
Amerikansk film idag - fra low-budget til high-concept
Haastrup, Helle Kannik, 1998, I: Kosmorama. 222, s. 102-104 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
- Udgivet
At analysere celebritykultur på Instagram: Selvpræsentation og opmærksomhedsøkonomi
Haastrup, Helle Kannik, 2022, I: Dansk Noter. 1, 2022, s. 18-21Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Being Ordinary as a Female Pop Star: Behind-the-scenes in musical documentary portraits of Jada and Beyoncé
Haastrup, Helle Kannik, 1 sep. 2021, I: Journal of Scandinavian Cinema. 11, 3, s. 297-305Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Beyond Fame and Fortune: Analysing Three Complex Documentary Portraits
Haastrup, Helle Kannik, 6 dec. 2017, I: Kosmorama. 270Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Celebrities
Haastrup, Helle Kannik, 2019, Medie- og kommunikationsleksikon (www.medieogkommunikationsleksikon.dk). 2019 udg. Frederiksberg: SamfundslitteraturPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Encyclopædiartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Celebrity Activism & The Attention Economy: Strategies of Self- Presentation, Cultural Critique and Humanitarianism
Haastrup, Helle Kannik, 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Celebritykultur
Haastrup, Helle Kannik, 1 maj 2020, Frederiksberg: Samfundslitteratur. 161 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
ID: 119730962
Flest downloads
-
403
downloads
Storytelling Intertextuality: From Django Unchained to The Matrix
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
256
downloads
Fra underdog til happy end: Føljetonfortælling og karakterudvikling i SKAM
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
191
downloads
Hermione’s feminist book club: celebrity activism and cultural critique
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet