Helle Kannik Haastrup
Helle Kannik Haastrup

Lektor


  1. 2017
  2. Udgivet

    Når Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion

    Haastrup, Helle Kannik, 7 dec. 2017, Kreativ Markedskommunikation. Waade, A. M. & Stougaard Pedersen, B. (red.). Aarhus: Systime, s. 143-155 12 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Beyond Fame and Fortune: Analysing Three Complex Documentary Portraits

    Haastrup, Helle Kannik, 6 dec. 2017, I : Kosmorama. 270

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Celebrity Activism & The Attention Economy: Strategies of Self- Presentation, Cultural Critique and Humanitarianism

    Haastrup, Helle Kannik, 2017.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Når naturen kalder - celebrity-aktivisme og klimakamp

    Haastrup, Helle Kannik, 2017, I : Retorik Magasinet (Aastorp, 1991).

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

ID: 119730962