Holger Juul

Holger Juul

Lektor


  1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Skub på ordene. / Daugaard, Hanne Trebbien; Nielsen, Anne-Mette Veber; Juul, Holger.

    Akademisk Forlag, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  3. Accepteret/In press

    Om at lave læseprøver. / Juul, Holger; Møller, Lene.

    I: Viden om Literacy, Bind 25, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  4. Accepteret/In press

    Sprogtestning. / Juul, Holger; Gellert, Anna Steenberg; Andersen, Kikki Førsteliin.

    Sprog og sprogtilegnelse hos børn [arbejdstitel]. red. / Laila Kjærbæk; Ditte Boeg Thomsen. Frydenlund, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  5. 2018
  6. Udgivet

    Undervisning i ordtilegnelse under selvstændig læsning. / Daugaard, Hanne Trebbien; Nielsen, Anne-Mette Veber; Juul, Holger.

    I: Laesepaedagogen, Bind 66, Nr. 4, 2018, s. 4-9.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  7. Udgivet

    Kapitel 3. Foner og fonemer – og fonetik og fonologi. / Heegård, Jan; Juul, Holger.

    Udtalt. En indføring i dansk fonetik og fonologi. red. / Jan Heegård Petersen. NorS, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til kompendium/lecture notesUndervisning

  8. Udgivet

    Kapitel 1. Skrift og lyd. / Juul, Holger.

    Udtalt. En indføring i dansk fonetik og fonologi . red. / Jan Heegård Petersen. NorS, 2018. s. 6-14.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til kompendium/lecture notesUndervisning

  9. Udgivet

    Kapitel 2. Lyd og lydskrift. / Juul, Holger.

    Udtalt. En indføring i dansk fonetik og fonologi. red. / Jan Heegård Petersen. NorS, 2018. s. 15-38.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til kompendium/lecture notesUndervisning

  10. Udgivet

    Morfologi på mellemtrinnet. / Juul, Holger; Nielsen, Anne-Mette Veber; Daugaard, Hanne Trebbien.

    I: NyS - Nydanske Sprogstudier, Bind 54, 2018, s. 11-32.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    What you say matters - even for correlations between RAN, reading fluency, and comprehension. / Poulsen, Mads; Juul, Holger.

    2018. Abstract fra 25th Annual conference of the Society for the Scientific Study of Reading, Brighton, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  12. 2017
  13. Udgivet

    Length effects in pseudo-word spelling: Stronger in dyslexic than in non-dyslexic students. / Juul, Holger; Petersen, Dorthe Klint.

    I: Annals of Dyslexia, Bind 67, Nr. 3, 2017, s. 369-382.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 Næste

ID: 13298