Mads Poulsen

Mads Poulsen

Lektor


  1. 2019
  2. Udgivet

    Statistisk analyse. / Poulsen, Mads.

    Metodekogebogen: 130 analysemetoder fra humaniora og samfundsvidenskab. red. / Mie Femø Nielsen; Svend Skriver. København : U Press, 2019. s. 239-243.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  3. 2018
  4. Udgivet

    What you say matters - even for correlations between RAN, reading fluency, and comprehension. / Poulsen, Mads; Juul, Holger.

    2018. Abstract fra 25th Annual conference of the Society for the Scientific Study of Reading, Brighton, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Ordblindhed. / Gellert, Anna Steenberg; Poulsen, Mads; Elbro, Carsten.

    I: Samfundsøkonomen, Nr. 1, 2018, s. 22-24.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    The Challenge of Early Identification of Later Reading Difficulties. / Poulsen, Mads.

    I: Perspectives on Language and Literacy, Bind 44, Nr. 3, 2018, s. 11-14.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  7. Udgivet

    The short- and long-term predictions of reading accuracy and speed from paired-associate learning. / Poulsen, Mads; Elbro, Carsten.

    I: Journal of Experimental Child Psychology, Bind 174, 2018, s. 77-89.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2017
  9. Udgivet

    Early Identification of Reading Difficulties : A Screening Strategy that Adjusts the Sensitivity to the Level of Prediction Accuracy. / Poulsen, Mads; Nielsen, Anne-Mette Veber; Juul, Holger; Elbro, Carsten.

    I: Dyslexia, Bind 23, Nr. 3, 08.2017, s. 251-267.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Er syntaks en flaskehals i forståelsen? En undersøgelse af syntaksens betydning for børns sætningsforståelse. / Grandjean, Ditte; Poulsen, Mads.

    I: NyS, Bind 52-53, 2017, s. 207-230.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. 2016
  12. Udgivet

    Long-term prediction of reading accuracy and speed: The importance of paired-associate learning. / Poulsen, Mads; Asmussen, Vibeke; Elbro, Carsten.

    2016. Abstract fra Twenty-Third Annual Meeting of the Society for the Scientific Study of Reading, Porto, Portugal.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    The Danish Dyslexia Test : Validity of a wide-range, web-based test for dyslexia. / Poulsen, Mads; Elbro, Carsten; Møller, Helene Lykke; Juul, Holger; Petersen, Dorthe Klint; Arnbak, Elisabeth.

    2016.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  14. Udgivet

    Who did what to whom? The relationship between syntactic aspects of sentence comprehension and text comprehension. / Poulsen, Mads; Gravgaard, Amalie K. D.

    I: Scientific Studies of Reading, Bind 20, Nr. 4, 2016, s. 325-338.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

ID: 9616