Pia Quist

Pia Quist

Professor


  1. Udgivet

    Identitet og andetsprogstilegnelse

    Quist, Pia, 1998, Tosproget udvikling. Studier i Køge-projektet. København: Danmarks Lærerhøjskole, Institut for humanistiske fag, s. 71-94

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

  2. Udgivet

    Ind i gruppen - ind i sproget - en undersøgelse af sammenhænge mellem andetsprogstilegnelse og identitet

    Quist, Pia, 1998, København: Danmarks Lærerhøjskole, Institut for humanistiske fag. 181 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  3. Udgivet

    Introduktion til Køge-projektet

    Jørgensen, J. N., Møller, Janus Spindler, Quist, Pia & Holmen, A., 1998, Københavnerstudier i tosprogethed. København, s. 5-19

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  4. Udgivet

    Nordiske sprog som andetsprog

    Jørgensen, J. N. (red.), Holmen, A. (red.), Møller, Janus Spindler (red.) & Quist, Pia (red.), 1998, I: Københavnerstudier i tosprogethed. 30, s. 280

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  5. Udgivet

    Tendenser i andetsprogsforskning i Norden

    Møller, Janus Spindler, Quist, Pia, Holmen, A. & Jørgensen, J. N., 1998, Nordiske sprog som andetsprog. Møller, J., Quist, P., holmen, A. & Jørgensen, J. N. (red.). København: Danmarks Lærerhøjskole, Institut for humanistiske fag, s. 3-10 8 s. (Københavnerstudier i Tosprogethed, Bind 30).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  6. Udgivet

    Tendenser i andetsprogsforskning i Norden

    Jørgensen, J. N., Møller, Janus Spindler, Holmen, A. & Quist, Pia, 1998, Københavnerstudier i tosprogethed. 30 udg. København: Danmarks Lærerhøjskole, Institut for humanistiske fag, s. 5-13

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  7. Udgivet

    Tosproget udvikling

    Jørgensen, J. N. (red.), Møller, Janus Spindler (red.), Quist, Pia (red.) & Holmen, A. (red.), 1998, Køgeserien K4. København: Danmarks Lærerhøjskole, Institut for humanistiske fag, s. -

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

ID: 6349