Rikke Vang Christensen

Rikke Vang Christensen

Lektor


  1. 2022
  2. Udgivet

    Hvad er DLD i skolen?

    Christensen, Rikke Vang, 26 sep. 2022

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Formidling

  3. Udgivet

    Elever med sprogindlæringsvanskeligheder DLD i børnehaveklassen

    Christensen, Rikke Vang & Veber Nielsen, A., jul. 2022, I: Skolestart. 52, 3, s. 13-14 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  4. Udgivet

    Et godt sprogmiljø er basis for målrettet undervisning til elever med sprogforståelsesvanskeligheder

    Nielsen, A. V. & Christensen, Rikke Vang, 28 mar. 2022, 3 s.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  5. Udgivet
  6. Udgivet

    Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder: Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder

    Petersen, D. K., Poulsen, Mads & Christensen, Rikke Vang, 31 jan. 2022, Nationalt Videnscenter for Læsning. 29 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Remembering sentences is not all about memory: Convergent and discriminant validity of syntactic knowledge and its relationship with reading comprehension

    Poulsen, Mads, Nielsen, Jessie Leigh & Christensen, Rikke Vang, 2022, I: Journal of Child Language. 49, 2, s. 349-356

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2021
  9. Udgivet

    Sprogudvikling hos børn med udviklingsmæssige sprogforstyrrelser

    Christensen, Rikke Vang, okt. 2021, Børns sprogtilegnelse: Sproglig udvikling hos danske børn i alderen 0-6 år . Kjærbæk, L. & Boeg Thomsen, D. (red.). Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 217-226 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  10. Udgivet

    Measuring syntactic comprehension: A comparison of three tests

    Nielsen, Jessie Leigh, Christensen, Rikke Vang & Poulsen, Mads, 16 jul. 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Remembering sentences is not all about memory: The relationship between syntax, working memory, and reading comprehension

    Poulsen, Mads, Nielsen, Jessie Leigh & Christensen, Rikke Vang, 15 jul. 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet
Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

ID: 543577