Rikke Vang Christensen

Rikke Vang Christensen

Lektor


  1. 2024
  2. Udgivet

    Does the relationship between syntactic comprehension and reading comprehension depend on the language level?

    Poulsen, Mads, Nielsen, Jessie Leigh & Christensen, Rikke Vang, jul. 2024.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  3. 2023
  4. Udgivet
  5. 2021
  6. Udgivet

    Measuring syntactic comprehension: A comparison of three tests

    Nielsen, Jessie Leigh, Christensen, Rikke Vang & Poulsen, Mads, 16 jul. 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Remembering sentences is not all about memory: The relationship between syntax, working memory, and reading comprehension

    Poulsen, Mads, Nielsen, Jessie Leigh & Christensen, Rikke Vang, 15 jul. 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet
  9. 2018
  10. Udgivet

    Nonword repetition is also difficult for Danish-speaking children with developmental language disorder

    Christensen, Rikke Vang, 26 jun. 2018. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Grammatiske vanskeligheder i narrativer fortalt af skolebørn med udviklingsmæssige sprogforstyrrelser

    Christensen, Rikke Vang, 23 maj 2018. 11 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  12. 2012
  13. Udgivet

    Word order difficulties in narrative discourse produced by Danish children with SLI

    Christensen, Rikke Vang, 8 jun. 2012.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

ID: 543577