Når Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Standard

Når Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion. / Haastrup, Helle Kannik.

Kreativ Markedskommunikation. red. / Anne Marit Waade; Birgitte Stougaard Pedersen. Aarhus : Systime, 2017. s. 143-155 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Harvard

Haastrup, HK 2017, Når Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion. i AM Waade & B Stougaard Pedersen (red), Kreativ Markedskommunikation. Systime, Aarhus, MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, s. 143-155.

APA

Haastrup, H. K. (2017). Når Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion. I A. M. Waade, & B. Stougaard Pedersen (red.), Kreativ Markedskommunikation (s. 143-155). Systime. MÆRKK – Æstetik og Kommunikation

Vancouver

Haastrup HK. Når Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion. I Waade AM, Stougaard Pedersen B, red., Kreativ Markedskommunikation. Aarhus: Systime. 2017. s. 143-155. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

Author

Haastrup, Helle Kannik. / Når Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion. Kreativ Markedskommunikation. red. / Anne Marit Waade ; Birgitte Stougaard Pedersen. Aarhus : Systime, 2017. s. 143-155 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

Bibtex

@inbook{94257d6ea8984dc1b429cd6b1a2a92b6,
title = "N{\aa}r Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion",
author = "Haastrup, {Helle Kannik}",
year = "2017",
month = dec,
day = "7",
language = "Dansk",
isbn = " 9788761692214",
series = "M{\AE}RKK – {\AE}stetik og Kommunikation",
publisher = "Systime",
pages = "143--155",
editor = "Waade, {Anne Marit} and {Stougaard Pedersen}, {Birgitte }",
booktitle = "Kreativ Markedskommunikation",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Når Iron Man opdaterer sin Facebook-profil: Den personliggjorte filmpromotion

AU - Haastrup, Helle Kannik

PY - 2017/12/7

Y1 - 2017/12/7

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788761692214

T3 - MÆRKK – Æstetik og Kommunikation

SP - 143

EP - 155

BT - Kreativ Markedskommunikation

A2 - Waade, Anne Marit

A2 - Stougaard Pedersen, Birgitte

PB - Systime

CY - Aarhus

ER -

ID: 182357776