Strategisk kommunikation: 2. reviderede og udvidede udgave
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Strategisk kommunikation : 2. reviderede og udvidede udgave. / Nielsen, Mie Femø.
2. rev.. og udv. udg. udg. København : Akademisk Forlag, 2014. 243 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Nielsen, MF 2014, Strategisk kommunikation: 2. reviderede og udvidede udgave. 2. rev.. og udv. udg. udg, Akademisk Forlag, København.
APA
Nielsen, M. F. (2014). Strategisk kommunikation: 2. reviderede og udvidede udgave. (2. rev.. og udv. udg. udg.) Akademisk Forlag.
Vancouver
Nielsen MF. Strategisk kommunikation: 2. reviderede og udvidede udgave. 2. rev.. og udv. udg. udg. København: Akademisk Forlag, 2014. 243 s.
Author
Bibtex
@book{f65cb76b09e344babb86bc99a33f558d,
title = "Strategisk kommunikation: 2. reviderede og udvidede udgave",
author = "Nielsen, {Mie Fem{\o}}",
note = "1. udg.: Kbh.: Akademisk Forlag, 2010 (185 s.)",
year = "2014",
language = "Dansk",
isbn = "9788750043980",
publisher = "Akademisk Forlag",
edition = "2. rev.. og udv. udg.",
}
RIS
TY - BOOK
T1 - Strategisk kommunikation
T2 - 2. reviderede og udvidede udgave
AU - Nielsen, Mie Femø
N1 - 1. udg.: Kbh.: Akademisk Forlag, 2010 (185 s.)
PY - 2014
Y1 - 2014
M3 - Bog
SN - 9788750043980
BT - Strategisk kommunikation
PB - Akademisk Forlag
CY - København
ER -
ID: 135300436