Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever. / Petersen, Dorthe Klint; Juul, Holger.

In: Kognition og Pædagogik, Vol. 99, 2016, p. 56-66.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Petersen, DK & Juul, H 2016, 'Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever', Kognition og Pædagogik, vol. 99, pp. 56-66.

APA

Petersen, D. K., & Juul, H. (2016). Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever. Kognition og Pædagogik, 99, 56-66.

Vancouver

Petersen DK, Juul H. Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever. Kognition og Pædagogik. 2016;99:56-66.

Author

Petersen, Dorthe Klint ; Juul, Holger. / Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever. In: Kognition og Pædagogik. 2016 ; Vol. 99. pp. 56-66.

Bibtex

@article{d7243eb0219449a18639dcd22ee6520b,
title = "Hvad betyder ordl{\ae}ngde og kompleksitet for elevers stavef{\ae}rdighed?: En sammenligning af ordblinde og normalt l{\ae}sende elever",
author = "Petersen, {Dorthe Klint} and Holger Juul",
year = "2016",
language = "Dansk",
volume = "99",
pages = "56--66",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed?

T2 - En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever

AU - Petersen, Dorthe Klint

AU - Juul, Holger

PY - 2016

Y1 - 2016

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 99

SP - 56

EP - 66

JO - Kognition & Paedagogik

JF - Kognition & Paedagogik

SN - 0906-6225

ER -

ID: 150776889