Hvordan kommer børn bedst i gang med at læse? En undersøgelse af læsebogens betydning for den første læseudvikling.
Research output: Book/Report › Book › Research
Standard
Hvordan kommer børn bedst i gang med at læse? En undersøgelse af læsebogens betydning for den første læseudvikling. / Borstrøm, Ina Beining; Petersen, Dorthe Klint; Elbro, Carsten.
Center for Læseforskning og Undervisningsministerg : Undervisningsministeriet, 1999.Research output: Book/Report › Book › Research
Harvard
Borstrøm, IB, Petersen, DK & Elbro, C 1999, Hvordan kommer børn bedst i gang med at læse? En undersøgelse af læsebogens betydning for den første læseudvikling. Undervisningsministeriet, Center for Læseforskning og Undervisningsministerg.
APA
Borstrøm, I. B., Petersen, D. K., & Elbro, C. (1999). Hvordan kommer børn bedst i gang med at læse? En undersøgelse af læsebogens betydning for den første læseudvikling. Undervisningsministeriet.
Vancouver
Borstrøm IB, Petersen DK, Elbro C. Hvordan kommer børn bedst i gang med at læse? En undersøgelse af læsebogens betydning for den første læseudvikling. Center for Læseforskning og Undervisningsministerg: Undervisningsministeriet, 1999.
Author
Bibtex
@book{fad7ced074c811dbbee902004c4f4f50,
title = "Hvordan kommer b{\o}rn bedst i gang med at l{\ae}se? En unders{\o}gelse af l{\ae}sebogens betydning for den f{\o}rste l{\ae}seudvikling.",
author = "Borstr{\o}m, {Ina Beining} and Petersen, {Dorthe Klint} and Carsten Elbro",
year = "1999",
language = "Dansk",
publisher = "Undervisningsministeriet",
}
RIS
TY - BOOK
T1 - Hvordan kommer børn bedst i gang med at læse? En undersøgelse af læsebogens betydning for den første læseudvikling.
AU - Borstrøm, Ina Beining
AU - Petersen, Dorthe Klint
AU - Elbro, Carsten
PY - 1999
Y1 - 1999
M3 - Bog
BT - Hvordan kommer børn bedst i gang med at læse? En undersøgelse af læsebogens betydning for den første læseudvikling.
PB - Undervisningsministeriet
CY - Center for Læseforskning og Undervisningsministerg
ER -
ID: 191663