Læse- og skrivefærdigheder hos voksne med høretab – erfaringer fra en ny undersøgelse.
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Standard
Læse- og skrivefærdigheder hos voksne med høretab – erfaringer fra en ny undersøgelse. / Juul, Holger; Møller, Vibeke.
In: Laesepaedagogen, Vol. Årg. 64, No. 2, 2016, p. 21-25.Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Harvard
Juul, H & Møller, V 2016, 'Læse- og skrivefærdigheder hos voksne med høretab – erfaringer fra en ny undersøgelse.', Laesepaedagogen, vol. Årg. 64, no. 2, pp. 21-25.
APA
Juul, H., & Møller, V. (2016). Læse- og skrivefærdigheder hos voksne med høretab – erfaringer fra en ny undersøgelse. Laesepaedagogen, Årg. 64(2), 21-25.
Vancouver
Juul H, Møller V. Læse- og skrivefærdigheder hos voksne med høretab – erfaringer fra en ny undersøgelse. Laesepaedagogen. 2016;Årg. 64(2):21-25.
Author
Bibtex
@article{00f574e1d8df477ea0d67d7434d36d24,
title = "L{\ae}se- og skrivef{\ae}rdigheder hos voksne med h{\o}retab – erfaringer fra en ny unders{\o}gelse.",
author = "Holger Juul and Vibeke M{\o}ller",
year = "2016",
language = "Dansk",
volume = "{\AA}rg. 64",
pages = "21--25",
journal = "Laesepaedagogen",
issn = "0106-5092",
number = "2",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Læse- og skrivefærdigheder hos voksne med høretab – erfaringer fra en ny undersøgelse.
AU - Juul, Holger
AU - Møller, Vibeke
PY - 2016
Y1 - 2016
M3 - Tidsskriftartikel
VL - Årg. 64
SP - 21
EP - 25
JO - Laesepaedagogen
JF - Laesepaedagogen
SN - 0106-5092
IS - 2
ER -
ID: 156511454