Megatrends 2020

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Megatrends 2020. / Due, Brian Lystgaard; Munk, Timme Bisgaard.

In: KommunikationsForum, 18.12.2019.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Due, BL & Munk, TB 2019, 'Megatrends 2020', KommunikationsForum. <https://www.kommunikationsforum.dk/artikler/Trends-for-kommunikation-i-2020>

APA

Due, B. L., & Munk, T. B. (2019). Megatrends 2020. KommunikationsForum. https://www.kommunikationsforum.dk/artikler/Trends-for-kommunikation-i-2020

Vancouver

Due BL, Munk TB. Megatrends 2020. KommunikationsForum. 2019 Dec 18.

Author

Due, Brian Lystgaard ; Munk, Timme Bisgaard. / Megatrends 2020. In: KommunikationsForum. 2019.

Bibtex

@article{0f42c514cb084fbc8b5850a8bf62b8b3,
title = "Megatrends 2020",
abstract = "Hvad bringer fremtiden? Vi kommer her med vores forudsigelser for kommunikation, branding, teknologi, samfund og derimellem. Sandheden f{\aa}r trange vilk{\aa}r i 2020, efterh{\aa}nden som vi bev{\ae}ger os dybt ind i en post-truth-{\ae}ra med tunge dystopier. Men der kommer modstand gennem design. Vi ser ogs{\aa} stigende klasseforskelle og identitetskampe, der f{\aa}r betydning for kommunikation. I mellemtiden afbl{\ae}ser vi purpose. Pas p{\aa} med det. I 2020 kommer der selvf{\o}lgelig ogs{\aa} en masse ny teknologi. Syntetiske liv bliver fx udbredt, og konversationelle interfaces vil der blive investeret vildt i. Dette betyder ogs{\aa} noget for selve kommunikationsarbejdet, der bliver udfordret af commtech. Og s{\aa} vil 2020 st{\aa} i den cirkul{\ae}re {\o}konomis tegn. Vi har gennemtrawlet nettet p{\aa} kryds og tv{\ae}rs og kigget dybt i krystalkuglen. Her er de megatrends, vi er mest sikre p{\aa}.",
author = "Due, {Brian Lystgaard} and Munk, {Timme Bisgaard}",
year = "2019",
month = dec,
day = "18",
language = "Dansk",
journal = "KommunikationsForum",
issn = "1901-3035",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Megatrends 2020

AU - Due, Brian Lystgaard

AU - Munk, Timme Bisgaard

PY - 2019/12/18

Y1 - 2019/12/18

N2 - Hvad bringer fremtiden? Vi kommer her med vores forudsigelser for kommunikation, branding, teknologi, samfund og derimellem. Sandheden får trange vilkår i 2020, efterhånden som vi bevæger os dybt ind i en post-truth-æra med tunge dystopier. Men der kommer modstand gennem design. Vi ser også stigende klasseforskelle og identitetskampe, der får betydning for kommunikation. I mellemtiden afblæser vi purpose. Pas på med det. I 2020 kommer der selvfølgelig også en masse ny teknologi. Syntetiske liv bliver fx udbredt, og konversationelle interfaces vil der blive investeret vildt i. Dette betyder også noget for selve kommunikationsarbejdet, der bliver udfordret af commtech. Og så vil 2020 stå i den cirkulære økonomis tegn. Vi har gennemtrawlet nettet på kryds og tværs og kigget dybt i krystalkuglen. Her er de megatrends, vi er mest sikre på.

AB - Hvad bringer fremtiden? Vi kommer her med vores forudsigelser for kommunikation, branding, teknologi, samfund og derimellem. Sandheden får trange vilkår i 2020, efterhånden som vi bevæger os dybt ind i en post-truth-æra med tunge dystopier. Men der kommer modstand gennem design. Vi ser også stigende klasseforskelle og identitetskampe, der får betydning for kommunikation. I mellemtiden afblæser vi purpose. Pas på med det. I 2020 kommer der selvfølgelig også en masse ny teknologi. Syntetiske liv bliver fx udbredt, og konversationelle interfaces vil der blive investeret vildt i. Dette betyder også noget for selve kommunikationsarbejdet, der bliver udfordret af commtech. Og så vil 2020 stå i den cirkulære økonomis tegn. Vi har gennemtrawlet nettet på kryds og tværs og kigget dybt i krystalkuglen. Her er de megatrends, vi er mest sikre på.

M3 - Tidsskriftartikel

JO - KommunikationsForum

JF - KommunikationsForum

SN - 1901-3035

ER -

ID: 236077655