Strategisk kommunikation: 2. reviderede og udvidede udgave

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Standard

Strategisk kommunikation : 2. reviderede og udvidede udgave. / Nielsen, Mie Femø.

2. rev.. og udv. udg. ed. København : Akademisk Forlag, 2014. 243 p.

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Harvard

Nielsen, MF 2014, Strategisk kommunikation: 2. reviderede og udvidede udgave. 2. rev.. og udv. udg. edn, Akademisk Forlag, København.

APA

Nielsen, M. F. (2014). Strategisk kommunikation: 2. reviderede og udvidede udgave. (2. rev.. og udv. udg. ed.) Akademisk Forlag.

Vancouver

Nielsen MF. Strategisk kommunikation: 2. reviderede og udvidede udgave. 2. rev.. og udv. udg. ed. København: Akademisk Forlag, 2014. 243 p.

Author

Nielsen, Mie Femø. / Strategisk kommunikation : 2. reviderede og udvidede udgave. 2. rev.. og udv. udg. ed. København : Akademisk Forlag, 2014. 243 p.

Bibtex

@book{f65cb76b09e344babb86bc99a33f558d,
title = "Strategisk kommunikation: 2. reviderede og udvidede udgave",
author = "Nielsen, {Mie Fem{\o}}",
note = "1. udg.: Kbh.: Akademisk Forlag, 2010 (185 s.)",
year = "2014",
language = "Dansk",
isbn = "9788750043980",
publisher = "Akademisk Forlag",
edition = "2. rev.. og udv. udg.",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Strategisk kommunikation

T2 - 2. reviderede og udvidede udgave

AU - Nielsen, Mie Femø

N1 - 1. udg.: Kbh.: Akademisk Forlag, 2010 (185 s.)

PY - 2014

Y1 - 2014

M3 - Bog

SN - 9788750043980

BT - Strategisk kommunikation

PB - Akademisk Forlag

CY - København

ER -

ID: 135300436