Zoom-kompetencen

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Zoom-kompetencen. / Due, Brian Lystgaard.

In: KommunikationsForum, 18.11.2019.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Due, BL 2019, 'Zoom-kompetencen', KommunikationsForum. <https://www.kommunikationsforum.dk/artikler/K-folk-vaek-fra-skrivebordet>

APA

Due, B. L. (2019). Zoom-kompetencen. KommunikationsForum. https://www.kommunikationsforum.dk/artikler/K-folk-vaek-fra-skrivebordet

Vancouver

Due BL. Zoom-kompetencen. KommunikationsForum. 2019 Nov 18.

Author

Due, Brian Lystgaard. / Zoom-kompetencen. In: KommunikationsForum. 2019.

Bibtex

@article{6e93b32d1f6847629d0f713cc1d7ebc9,
title = "Zoom-kompetencen",
abstract = "En af de vigtigste kompetencer for folk, der arbejder med kommunikation, er at kunne zoome imellem niveauer; mellem den strategiske retning og helt ned i den konkrete detalje, hvor der skabes v{\ae}rdi for slutbrugeren. Det er det bedste v{\ae}rn mod pseudoarbejde og information i kaskader. Det fineste er ikke at lave endel{\o}se strategier i et KPI- og ROI-inficeret univers, men at skabe indsigt om og services til slutbrugere, hvilke beriger deres liv.",
author = "Due, {Brian Lystgaard}",
year = "2019",
month = nov,
day = "18",
language = "Dansk",
journal = "KommunikationsForum",
issn = "1901-3035",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Zoom-kompetencen

AU - Due, Brian Lystgaard

PY - 2019/11/18

Y1 - 2019/11/18

N2 - En af de vigtigste kompetencer for folk, der arbejder med kommunikation, er at kunne zoome imellem niveauer; mellem den strategiske retning og helt ned i den konkrete detalje, hvor der skabes værdi for slutbrugeren. Det er det bedste værn mod pseudoarbejde og information i kaskader. Det fineste er ikke at lave endeløse strategier i et KPI- og ROI-inficeret univers, men at skabe indsigt om og services til slutbrugere, hvilke beriger deres liv.

AB - En af de vigtigste kompetencer for folk, der arbejder med kommunikation, er at kunne zoome imellem niveauer; mellem den strategiske retning og helt ned i den konkrete detalje, hvor der skabes værdi for slutbrugeren. Det er det bedste værn mod pseudoarbejde og information i kaskader. Det fineste er ikke at lave endeløse strategier i et KPI- og ROI-inficeret univers, men at skabe indsigt om og services til slutbrugere, hvilke beriger deres liv.

UR - https://www.kommunikationsforum.dk/artikler/K-folk-vaek-fra-skrivebordet

M3 - Tidsskriftartikel

JO - KommunikationsForum

JF - KommunikationsForum

SN - 1901-3035

ER -

ID: 236077626