Mads Poulsen

Mads Poulsen

Lektor


  1. 2014
  2. Udgivet

    Development and test of an iPad-based material to support introductory reading instruction

    Poulsen, Mads & Jensen, S. T., nov. 2014, Tablet Computers and Learners with Special Educational Needs: SENnet Project Thematic Report No. 3. Panzavolta, S., Lotti, P. & Engelhardt, K. (red.). European Schoolnet, s. 36-37 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

  3. 2010
  4. Udgivet

    Alternative agreement controllers in Danish: usage or structure?

    Engberg-Pedersen, Elisabeth & Poulsen, Mads, 2010, Language usage and language structure. Boye, K. & Engberg-Pedersen, E. (red.). Berlin: De Gruyter, s. 205-235 31 s. (Trends in Linguistics: Studies and Monographs; Nr. 213).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Betydningen af ordmobiliseringshastighed for læsehastighed

    Poulsen, Mads, 2010, Børnesprog: fra 12. Nordiske Symposium om Børnesprogsforskning. Vejleskov, H. (red.). København: Forlaget UCC, s. 91-100 10 s. (UCC aktuel).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  6. 2009
  7. Udgivet

    Om at

    Boye, Kasper & Poulsen, Mads, 2009, Sprogvidenskab i glimt: 70 tekster om sprog i teori og praksis. Farø, K., Holsting, A., Larsen, N-E., Mogensen, J-E. & Vinther, T. (red.). Odense: Syddansk Universitetsforlag, s. 65-76 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  8. 2007
  9. Udgivet

    Begrænsninger på sætningsknuder som et processeringsfænomen

    Poulsen, Mads, 2007, 11. Møde om Udforskningen af Dansk Sprog: Aarhus Universitet 12.-13. oktober 2006. Widell, P. & Dalvad Berthelsen, U. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 211-220 9 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

ID: 9616