Ansigt til ansigt: Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
Visuelle medier, modernitet, anisgter og følelser hører tæt sammen. Hvorfor denne sammenhæng og hvorfor vores fascination af ansigtet. Det er en fasscination til alle tider og alle kulturer . men hvorfor bliver denn intensiveret så kraftigt nu?
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | Tiderne Skifter |
Udgave | 1. |
ISBN (Trykt) | 9788779730120 |
Status | Udgivet - 1 dec. 2002 |
Bibliografisk note
Visuelle medier, modernitet, anisgter og følelser hører tæt sammen. Hvorfor denne sammenhæng og hvorfor vores fascination af ansigtet. Det er en fasscination til alle tider og alle kulturer . men hvorfor bliver denn intensiveret så kraftigt nu?
- Det Humanistiske Fakultet - ansigter, interaktion, møfr, visuelle medier, medier, selvet, showroom, identitet, performance
Forskningsområder
ID: 113083064