Den fantastiske kanon fylder ti år

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

Den fantastiske kanon fylder ti år. / Konzack, Lars.

I: KommunikationsForum, 22.09.2014.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Konzack, L 2014, 'Den fantastiske kanon fylder ti år', KommunikationsForum. <http://www.kommunikationsforum.dk/lars-konzack/blog/den-fantastiske-kanon-fylder-ti-aar>

APA

Konzack, L. (2014). Den fantastiske kanon fylder ti år. KommunikationsForum. http://www.kommunikationsforum.dk/lars-konzack/blog/den-fantastiske-kanon-fylder-ti-aar

Vancouver

Konzack L. Den fantastiske kanon fylder ti år. KommunikationsForum. 2014 sep. 22.

Author

Konzack, Lars. / Den fantastiske kanon fylder ti år. I: KommunikationsForum. 2014.

Bibtex

@article{2a8a8ad14aed4c57a8561f40c582e8e0,
title = "Den fantastiske kanon fylder ti {\aa}r",
abstract = "I Folkeskolen vil vi gerne have at b{\o}rnene l{\ae}rer at t{\ae}nke udenfor kassen, men n{\aa}r vi i hovedfaget dansk m{\o}der eleverne, giver vi dem gerne socialrealistisk litteratur. Det kan v{\ae}re, at vi skulle g{\o}re det anderledes.",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Fantasi, kanon, kanon-studier, litteraturp{\ae}dagogik, ",
author = "Lars Konzack",
year = "2014",
month = sep,
day = "22",
language = "Dansk",
journal = "KommunikationsForum",
issn = "1901-3035",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Den fantastiske kanon fylder ti år

AU - Konzack, Lars

PY - 2014/9/22

Y1 - 2014/9/22

N2 - I Folkeskolen vil vi gerne have at børnene lærer at tænke udenfor kassen, men når vi i hovedfaget dansk møder eleverne, giver vi dem gerne socialrealistisk litteratur. Det kan være, at vi skulle gøre det anderledes.

AB - I Folkeskolen vil vi gerne have at børnene lærer at tænke udenfor kassen, men når vi i hovedfaget dansk møder eleverne, giver vi dem gerne socialrealistisk litteratur. Det kan være, at vi skulle gøre det anderledes.

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Fantasi

KW - kanon, kanon-studier, litteraturpædagogik,

M3 - Tidsskriftartikel

JO - KommunikationsForum

JF - KommunikationsForum

SN - 1901-3035

ER -

ID: 137753240