'Det var ikke særlig slemt at læse den': En empirisk undersøgelse af romanen i klasserummet

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

'Det var ikke særlig slemt at læse den' : En empirisk undersøgelse af romanen i klasserummet. / Skriver, Svend.

I: Acta Didactica Norden, Bind 5, Nr. 1, 2011, s. 1-18.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Skriver, S 2011, ''Det var ikke særlig slemt at læse den': En empirisk undersøgelse af romanen i klasserummet', Acta Didactica Norden, bind 5, nr. 1, s. 1-18.

APA

Skriver, S. (2011). 'Det var ikke særlig slemt at læse den': En empirisk undersøgelse af romanen i klasserummet. Acta Didactica Norden, 5(1), 1-18.

Vancouver

Skriver S. 'Det var ikke særlig slemt at læse den': En empirisk undersøgelse af romanen i klasserummet. Acta Didactica Norden. 2011;5(1):1-18.

Author

Skriver, Svend. / 'Det var ikke særlig slemt at læse den' : En empirisk undersøgelse af romanen i klasserummet. I: Acta Didactica Norden. 2011 ; Bind 5, Nr. 1. s. 1-18.

Bibtex

@article{970cd9f5a64e49d68a98f4790c71d82d,
title = "'Det var ikke s{\ae}rlig slemt at l{\ae}se den': En empirisk unders{\o}gelse af romanen i klasserummet",
author = "Svend Skriver",
year = "2011",
language = "Dansk",
volume = "5",
pages = "1--18",
journal = "Acta Didactica Norden",
issn = "1504-9922",
publisher = "Acta Didactica Norge",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - 'Det var ikke særlig slemt at læse den'

T2 - En empirisk undersøgelse af romanen i klasserummet

AU - Skriver, Svend

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 5

SP - 1

EP - 18

JO - Acta Didactica Norden

JF - Acta Didactica Norden

SN - 1504-9922

IS - 1

ER -

ID: 37526034