Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder: Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivningfagfællebedømt

Standard

Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder : Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder. / Petersen, Dorthe Klint; Poulsen, Mads; Christensen, Rikke Vang.

København : Nationalt Videnscenter for Læsning, 2022. 29 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivningfagfællebedømt

Harvard

Petersen, DK, Poulsen, M & Christensen, RV 2022, Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder: Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder. Nationalt Videnscenter for Læsning, København. <https://www.videnomlaesning.dk/media/5082/delrapport-1_forskningskortlaegning-af-indsatser-for-elever-med-sprogforstaaelsesvanskeligheder-udpakket.pdf>

APA

Petersen, D. K., Poulsen, M., & Christensen, R. V. (2022). Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder: Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder. Nationalt Videnscenter for Læsning. https://www.videnomlaesning.dk/media/5082/delrapport-1_forskningskortlaegning-af-indsatser-for-elever-med-sprogforstaaelsesvanskeligheder-udpakket.pdf

Vancouver

Petersen DK, Poulsen M, Christensen RV. Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder: Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder. København: Nationalt Videnscenter for Læsning, 2022. 29 s.

Author

Petersen, Dorthe Klint ; Poulsen, Mads ; Christensen, Rikke Vang. / Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder : Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder. København : Nationalt Videnscenter for Læsning, 2022. 29 s.

Bibtex

@book{6986e3bc491f425e8bf473b97f6a4bbc,
title = "Forskningskortl{\ae}gning af indsatser for elever med sprogforst{\aa}elsesvanskeligheder: Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforst{\aa}elsesvanskeligheder",
author = "Petersen, {Dorthe Klint} and Mads Poulsen and Christensen, {Rikke Vang}",
year = "2022",
month = jan,
day = "31",
language = "Dansk",
publisher = "Nationalt Videnscenter for L{\ae}sning",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder

T2 - Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder

AU - Petersen, Dorthe Klint

AU - Poulsen, Mads

AU - Christensen, Rikke Vang

PY - 2022/1/31

Y1 - 2022/1/31

UR - https://www.videnomlaesning.dk/aktuelt/nyheder/2022/ny-rapport-kortlaegger-indsatser-i-indskolingen/

UR - https://emu.dk/grundskole/forskning-og-viden/sproglig-forstaaelse/vanskeligheder-med-sprogforstaaelse-er-et

M3 - Rapport

BT - Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder

PB - Nationalt Videnscenter for Læsning

CY - København

ER -

ID: 291947437