Influenter - når mennesker er medier

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningfagfællebedømt

Standard

Influenter - når mennesker er medier. / Thielke, Katrine Mølgaard; Rald, Henriette.

Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2023. 210 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningfagfællebedømt

Harvard

Thielke, KM & Rald, H 2023, Influenter - når mennesker er medier. Samfundslitteratur, Frederiksberg.

APA

Thielke, K. M., & Rald, H. (2023). Influenter - når mennesker er medier. Samfundslitteratur.

Vancouver

Thielke KM, Rald H. Influenter - når mennesker er medier. Frederiksberg: Samfundslitteratur, 2023. 210 s.

Author

Thielke, Katrine Mølgaard ; Rald, Henriette. / Influenter - når mennesker er medier. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2023. 210 s.

Bibtex

@book{f3ea90a49db64a72bc67f10cd94327a4,
title = "Influenter - n{\aa}r mennesker er medier",
abstract = "Ordet influencers v{\ae}kker stadig fordomme om ukritisk reklame og gratis produkter. P{\aa} dansk kalder vi dem influenter, og de er langt fra tomme reklames{\o}jler, men derimod medier i egen ret, der ofte nyder en trov{\ae}rdighed, som i stigende grad falder hos traditionelle medier. For kommunikat{\o}rer og organisationer er der derfor et stort potentiale i at forst{\aa}, hvordan man kan bruge influenter som led i den strategiske kommunikation og gribe indsatsen fagligt, systematisk og professionelt an.INFLUENTER indf{\o}rer dig i influentkommunikation som fagligt felt - fra omr{\aa}dets teoretiske r{\o}dder, begreber, anvendelige modeller til praktiske tilgange. Bogen g{\aa}r i dybden med syv forskellige influenttyper og beskriver, hvilke konkrete analytiske redskaber, metoder, muligheder og faldgruber der er ved at samarbejde med alle kategorier. Bogen kan derfor ogs{\aa} bruges som en h{\aa}ndbog i arbejdet med de syv influenttyper:Kommercielle influenterMedarbejderinfluenterDirekt{\o}ren p{\aa} sociale medierFrivillige som influenterAgendas{\ae}ttereInteressenter som influenterSelvfluenterINFLUENTER er skrevet til dig, der er i gang med en videreg{\aa}ende uddannelse, efteruddannelse eller s{\o}ger konkret viden om, hvordan du som kommunikat{\o}r kan arbejde strategisk med influenter og r{\aa}dgive egen organisation i at samarbejde med dem.",
author = "Thielke, {Katrine M{\o}lgaard} and Henriette Rald",
year = "2023",
language = "Dansk",
isbn = "9788759336809",
publisher = "Samfundslitteratur",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Influenter - når mennesker er medier

AU - Thielke, Katrine Mølgaard

AU - Rald, Henriette

PY - 2023

Y1 - 2023

N2 - Ordet influencers vækker stadig fordomme om ukritisk reklame og gratis produkter. På dansk kalder vi dem influenter, og de er langt fra tomme reklamesøjler, men derimod medier i egen ret, der ofte nyder en troværdighed, som i stigende grad falder hos traditionelle medier. For kommunikatører og organisationer er der derfor et stort potentiale i at forstå, hvordan man kan bruge influenter som led i den strategiske kommunikation og gribe indsatsen fagligt, systematisk og professionelt an.INFLUENTER indfører dig i influentkommunikation som fagligt felt - fra områdets teoretiske rødder, begreber, anvendelige modeller til praktiske tilgange. Bogen går i dybden med syv forskellige influenttyper og beskriver, hvilke konkrete analytiske redskaber, metoder, muligheder og faldgruber der er ved at samarbejde med alle kategorier. Bogen kan derfor også bruges som en håndbog i arbejdet med de syv influenttyper:Kommercielle influenterMedarbejderinfluenterDirektøren på sociale medierFrivillige som influenterAgendasættereInteressenter som influenterSelvfluenterINFLUENTER er skrevet til dig, der er i gang med en videregående uddannelse, efteruddannelse eller søger konkret viden om, hvordan du som kommunikatør kan arbejde strategisk med influenter og rådgive egen organisation i at samarbejde med dem.

AB - Ordet influencers vækker stadig fordomme om ukritisk reklame og gratis produkter. På dansk kalder vi dem influenter, og de er langt fra tomme reklamesøjler, men derimod medier i egen ret, der ofte nyder en troværdighed, som i stigende grad falder hos traditionelle medier. For kommunikatører og organisationer er der derfor et stort potentiale i at forstå, hvordan man kan bruge influenter som led i den strategiske kommunikation og gribe indsatsen fagligt, systematisk og professionelt an.INFLUENTER indfører dig i influentkommunikation som fagligt felt - fra områdets teoretiske rødder, begreber, anvendelige modeller til praktiske tilgange. Bogen går i dybden med syv forskellige influenttyper og beskriver, hvilke konkrete analytiske redskaber, metoder, muligheder og faldgruber der er ved at samarbejde med alle kategorier. Bogen kan derfor også bruges som en håndbog i arbejdet med de syv influenttyper:Kommercielle influenterMedarbejderinfluenterDirektøren på sociale medierFrivillige som influenterAgendasættereInteressenter som influenterSelvfluenterINFLUENTER er skrevet til dig, der er i gang med en videregående uddannelse, efteruddannelse eller søger konkret viden om, hvordan du som kommunikatør kan arbejde strategisk med influenter og rådgive egen organisation i at samarbejde med dem.

M3 - Bog

SN - 9788759336809

BT - Influenter - når mennesker er medier

PB - Samfundslitteratur

CY - Frederiksberg

ER -

ID: 338377588