Hvordan kan man forudsige forskelle i elevers læseforståelse af faglige uddannelsestekster?
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Standard
Hvordan kan man forudsige forskelle i elevers læseforståelse af faglige uddannelsestekster? / Gellert, Anna Steenberg.
In: Psykologisk Pædagogisk Rådgivning, Vol. 36, No. 5-6, 1999, p. 395-418.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Harvard
Gellert, AS 1999, 'Hvordan kan man forudsige forskelle i elevers læseforståelse af faglige uddannelsestekster?', Psykologisk Pædagogisk Rådgivning, vol. 36, no. 5-6, pp. 395-418.
APA
Gellert, A. S. (1999). Hvordan kan man forudsige forskelle i elevers læseforståelse af faglige uddannelsestekster? Psykologisk Pædagogisk Rådgivning, 36(5-6), 395-418.
Vancouver
Gellert AS. Hvordan kan man forudsige forskelle i elevers læseforståelse af faglige uddannelsestekster? Psykologisk Pædagogisk Rådgivning. 1999;36(5-6):395-418.
Author
Bibtex
@article{6b2877701ae511ddbee902004c4f4f50,
title = "Hvordan kan man forudsige forskelle i elevers l{\ae}seforst{\aa}else af faglige uddannelsestekster?",
author = "Gellert, {Anna Steenberg}",
year = "1999",
language = "Dansk",
volume = "36",
pages = "395--418",
journal = "Psykologisk P{\ae}dagogisk R{\aa}dgivning",
number = "5-6",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Hvordan kan man forudsige forskelle i elevers læseforståelse af faglige uddannelsestekster?
AU - Gellert, Anna Steenberg
PY - 1999
Y1 - 1999
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 36
SP - 395
EP - 418
JO - Psykologisk Pædagogisk Rådgivning
JF - Psykologisk Pædagogisk Rådgivning
IS - 5-6
ER -
ID: 3989593