Kan dynamiske test bidrage til tidlig identifikation af børn med forøget risiko for udvikling af læsevanskeligheder?
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Standard
Kan dynamiske test bidrage til tidlig identifikation af børn med forøget risiko for udvikling af læsevanskeligheder? / Gellert, Anna Steenberg.
In: Dansk Audiologopaedi, Vol. 49, No. 1, 2013, p. 13-16.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Harvard
Gellert, AS 2013, 'Kan dynamiske test bidrage til tidlig identifikation af børn med forøget risiko for udvikling af læsevanskeligheder?', Dansk Audiologopaedi, vol. 49, no. 1, pp. 13-16.
APA
Gellert, A. S. (2013). Kan dynamiske test bidrage til tidlig identifikation af børn med forøget risiko for udvikling af læsevanskeligheder? Dansk Audiologopaedi, 49(1), 13-16.
Vancouver
Gellert AS. Kan dynamiske test bidrage til tidlig identifikation af børn med forøget risiko for udvikling af læsevanskeligheder? Dansk Audiologopaedi. 2013;49(1):13-16.
Author
Bibtex
@article{a01d2197ec5e4e929339b13fc75a8742,
title = "Kan dynamiske test bidrage til tidlig identifikation af b{\o}rn med for{\o}get risiko for udvikling af l{\ae}sevanskeligheder?",
author = "Gellert, {Anna Steenberg}",
year = "2013",
language = "Dansk",
volume = "49",
pages = "13--16",
journal = "Dansk Audiologopaedi",
issn = "0105-7200",
number = "1",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Kan dynamiske test bidrage til tidlig identifikation af børn med forøget risiko for udvikling af læsevanskeligheder?
AU - Gellert, Anna Steenberg
PY - 2013
Y1 - 2013
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 49
SP - 13
EP - 16
JO - Dansk Audiologopaedi
JF - Dansk Audiologopaedi
SN - 0105-7200
IS - 1
ER -
ID: 44176112