Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever. / Petersen, Dorthe Klint; Juul, Holger.
I: Kognition og Pædagogik, Bind 99, 2016, s. 56-66.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Petersen, DK & Juul, H 2016, 'Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever', Kognition og Pædagogik, bind 99, s. 56-66.
APA
Petersen, D. K., & Juul, H. (2016). Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever. Kognition og Pædagogik, 99, 56-66.
Vancouver
Petersen DK, Juul H. Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed? En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever. Kognition og Pædagogik. 2016;99:56-66.
Author
Bibtex
@article{d7243eb0219449a18639dcd22ee6520b,
title = "Hvad betyder ordl{\ae}ngde og kompleksitet for elevers stavef{\ae}rdighed?: En sammenligning af ordblinde og normalt l{\ae}sende elever",
author = "Petersen, {Dorthe Klint} and Holger Juul",
year = "2016",
language = "Dansk",
volume = "99",
pages = "56--66",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Hvad betyder ordlængde og kompleksitet for elevers stavefærdighed?
T2 - En sammenligning af ordblinde og normalt læsende elever
AU - Petersen, Dorthe Klint
AU - Juul, Holger
PY - 2016
Y1 - 2016
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 99
SP - 56
EP - 66
JO - Kognition & Paedagogik
JF - Kognition & Paedagogik
SN - 0906-6225
ER -
ID: 150776889