At fænge elever med fiktion

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

At fænge elever med fiktion. / Lawaetz, Anna; Worre Hallberg, Gry.

I: Gymnasieskolen, Bind 93, Nr. 12, 01.07.2010, s. 25-27.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Lawaetz, A & Worre Hallberg, G 2010, 'At fænge elever med fiktion', Gymnasieskolen, bind 93, nr. 12, s. 25-27. <http://www.gymnasieskolen.dk/article.dsp?page=24027>

APA

Lawaetz, A., & Worre Hallberg, G. (2010). At fænge elever med fiktion. Gymnasieskolen, 93(12), 25-27. http://www.gymnasieskolen.dk/article.dsp?page=24027

Vancouver

Lawaetz A, Worre Hallberg G. At fænge elever med fiktion. Gymnasieskolen. 2010 jul. 1;93(12):25-27.

Author

Lawaetz, Anna ; Worre Hallberg, Gry. / At fænge elever med fiktion. I: Gymnasieskolen. 2010 ; Bind 93, Nr. 12. s. 25-27.

Bibtex

@article{9c618d6e5f1e4812a8aa1a67ecac1837,
title = "At f{\ae}nge elever med fiktion",
abstract = "Hvordan h{\ae}nger fordybet refleksion over samfundsmodeller og kreativ frig{\o}relse sammen med sanselige installationsperformances, r{\o}de negle og vandk{\ae}mmet h{\aa}r? ",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Fiktionsstrategier, Undervisningsmetode, Fiction, Teaching strategies",
author = "Anna Lawaetz and {Worre Hallberg}, Gry",
year = "2010",
month = jul,
day = "1",
language = "Dansk",
volume = "93",
pages = "25--27",
journal = "Gymnasieskolen",
issn = "0017-5927",
number = "12",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - At fænge elever med fiktion

AU - Lawaetz, Anna

AU - Worre Hallberg, Gry

PY - 2010/7/1

Y1 - 2010/7/1

N2 - Hvordan hænger fordybet refleksion over samfundsmodeller og kreativ frigørelse sammen med sanselige installationsperformances, røde negle og vandkæmmet hår?

AB - Hvordan hænger fordybet refleksion over samfundsmodeller og kreativ frigørelse sammen med sanselige installationsperformances, røde negle og vandkæmmet hår?

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Fiktionsstrategier

KW - Undervisningsmetode

KW - Fiction

KW - Teaching strategies

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 93

SP - 25

EP - 27

JO - Gymnasieskolen

JF - Gymnasieskolen

SN - 0017-5927

IS - 12

ER -

ID: 36028544