Forskning og undervisning i skriftsprog

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

Standard

Forskning og undervisning i skriftsprog. / Perregaard, Bettina.

København : Akademisk Forlag, 2002. 202 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

Harvard

Perregaard, B 2002, Forskning og undervisning i skriftsprog. Akademisk Forlag, København.

APA

Perregaard, B. (2002). Forskning og undervisning i skriftsprog. Akademisk Forlag.

Vancouver

Perregaard B. Forskning og undervisning i skriftsprog. København: Akademisk Forlag, 2002. 202 s.

Author

Perregaard, Bettina. / Forskning og undervisning i skriftsprog. København : Akademisk Forlag, 2002. 202 s.

Bibtex

@book{a4ac7900c99c11dcbee902004c4f4f50,
title = "Forskning og undervisning i skriftsprog",
abstract = "Bettina Perregaard giver i denne bog en introduktion til L.S. Vygotskys kulturhistoriske teori og afd{\ae}kker den videnskabshistoriske baggrund for forskning i forholdet mellem social interaktion og skriftsproglig udvikling. Bogen diskuterer begreber som internalisering, udviklingszone, social praksis, dekontekstualisering og appropriering.",
author = "Bettina Perregaard",
year = "2002",
language = "Dansk",
isbn = "8750036769",
publisher = "Akademisk Forlag",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Forskning og undervisning i skriftsprog

AU - Perregaard, Bettina

PY - 2002

Y1 - 2002

N2 - Bettina Perregaard giver i denne bog en introduktion til L.S. Vygotskys kulturhistoriske teori og afdækker den videnskabshistoriske baggrund for forskning i forholdet mellem social interaktion og skriftsproglig udvikling. Bogen diskuterer begreber som internalisering, udviklingszone, social praksis, dekontekstualisering og appropriering.

AB - Bettina Perregaard giver i denne bog en introduktion til L.S. Vygotskys kulturhistoriske teori og afdækker den videnskabshistoriske baggrund for forskning i forholdet mellem social interaktion og skriftsproglig udvikling. Bogen diskuterer begreber som internalisering, udviklingszone, social praksis, dekontekstualisering og appropriering.

M3 - Bog

SN - 8750036769

BT - Forskning og undervisning i skriftsprog

PB - Akademisk Forlag

CY - København

ER -

ID: 2417376