Forudsigelse af alvorlige afkodningsvanskeligheder i 2. klasse på basis af testresultater i 0. og 1. klasse

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Forudsigelse af alvorlige afkodningsvanskeligheder i 2. klasse på basis af testresultater i 0. og 1. klasse. / Gellert, Anna Steenberg; Elbro, Carsten.

I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 55, Nr. 3, 2018, s. 90-103.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Gellert, AS & Elbro, C 2018, 'Forudsigelse af alvorlige afkodningsvanskeligheder i 2. klasse på basis af testresultater i 0. og 1. klasse', Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, bind 55, nr. 3, s. 90-103.

APA

Gellert, A. S., & Elbro, C. (2018). Forudsigelse af alvorlige afkodningsvanskeligheder i 2. klasse på basis af testresultater i 0. og 1. klasse. Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, 55(3), 90-103.

Vancouver

Gellert AS, Elbro C. Forudsigelse af alvorlige afkodningsvanskeligheder i 2. klasse på basis af testresultater i 0. og 1. klasse. Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 2018;55(3):90-103.

Author

Gellert, Anna Steenberg ; Elbro, Carsten. / Forudsigelse af alvorlige afkodningsvanskeligheder i 2. klasse på basis af testresultater i 0. og 1. klasse. I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 2018 ; Bind 55, Nr. 3. s. 90-103.

Bibtex

@article{010bca57b4864100882c71a97fe51634,
title = "Forudsigelse af alvorlige afkodningsvanskeligheder i 2. klasse p{\aa} basis af testresultater i 0. og 1. klasse",
author = "Gellert, {Anna Steenberg} and Carsten Elbro",
year = "2018",
language = "Dansk",
volume = "55",
pages = "90--103",
journal = "P{\ae}dagogisk Psykologisk Tidsskrift",
issn = "1903-0002",
publisher = "Forlaget Skolepsykologi",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Forudsigelse af alvorlige afkodningsvanskeligheder i 2. klasse på basis af testresultater i 0. og 1. klasse

AU - Gellert, Anna Steenberg

AU - Elbro, Carsten

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 55

SP - 90

EP - 103

JO - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

JF - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

SN - 1903-0002

IS - 3

ER -

ID: 151388438